HAPPY BIRTHDAY!

19 2 0
                                    

(04/02/18)
Happy birthday..

Annyeonghaseyo,Nana eunnie..

Kookie tahu eunnie kat asrama lagi..Huehue..

Stay beautiful🌺,hot🔥,nice🌸, innocent🍃 my girl..

Semoga 2018 jadi lebih baik dari sebelum ni..

Nana turns 14!

Goodluck bae.. Goodluck for everything you wanna do in your life.. Kookie akan selalu support dari belakang!

Kookie takkan ada selalu dengan eunnie jadi Kookie nak eunnie jadi kuat! Kookie tahu eunnie ni hebat! Abaikan je apa haters nak kata..diorang ada mulut nak mengata.. diorang ada jari nak kutuk dalam phone.. kita takleh halang diorang.. Kookie sayang eunnie!

Sorry lambat wish..kookie typing dari pukul 11:57 pm.. mian mianhae~

Hadiah? Beli sendiri la😂😂 .. sebenarnya kookie cadang nak bagi barang kpop..tapi Appa kookie buat lambat je order.. mian mianhae.. barang yang kookie mintak pun dapat lambat,tau😂😂

Stay swag,girl!

Kookie nak eunnie jadi savage! Contohilan kookie😎 hoho mesti eunnie rasa nak flip kookie,ann?

Thanks sebab hadir dalam hidup kookie yang tak perfect ni.. Eunnie yang ceriakan hidup kookie yang kosong ni.. Bila dengan eunnie,kookie rasa bahagia.. Bukan dengan semua orang kookie bagi senyum ikhlas.. Selalunya bagi fake smile je..

Kookie sayang eunnie! Walaupun eunnie lagi tua, eunnie tetap respect kookie yang tak mature ni.. Ni sayang niyh! Muah cikitt!!😍😘

Haha.. Sorry kalau kookie wish pendek..takpe2..nanti kookie buat kad khas untuk eunnie.. Kookie tulis lam bahasa korea tau? Sekali dengan tulisan hanggul sekali😆 so pandai2 la translate nanti.. *evil laugh

Ok la..kookie tak tau dah nak wish benda..

Moga bahagia selalu *wink

(P/s : semoga bahagia tau ngan SeokJin.. Haha.. kookie ship eunnie dengan dia je..Kookie tahu lelaki lain tak layak untuk perempuan sesempurna eunnie..)

---

Actually aku dah wish pukul 12 lebih malam semalam tapi aku baru rasa nak publish kat sini.. Jangan kecam aku..

Aku sayang chingu aku yang sorang ni.. dia special bagi aku.. tapi tak bermakna korang semua (member rapat yang lain dan followers aku tak special.. Anii..korang special bagi aku)

Haha..rasa nyampah? Suka hati aku la nak publish apa-apa pun..

Haters will still be haters,right?

Please die,bae~

LyfeWhere stories live. Discover now