Tek Bölüm

63 10 11
                                    

Gecenin bir yarısı, vücudumu saran bir ürpertiyle ve uykunun verdiği sersemlikle ağırlaşan göz kapaklarımı hafifçe araladım. Esintinin nereden geldiğini anlamak için kafamı kaldırdığımda Afkan'ın yanımda olmadığını farkettim.

Içimde oluşan ufak bir telaşla yatakta doğruldum. Etrafa bakındığımda ortalıklarda kimse yoktu. Peki Afkan nereye gitmişti? Yüzüme çarpan gecenin soğuk ayazıyla gözlerim balkon kapısına takıldı.

Perdenin arkasında oluşan hareketlilikle gözlerim kocaman açıldı. O hareketliğin Afkan olması için dua ettim.Hemen ayağa kalktım. Terlik gereği duymadan soğuk zeminin üzerinde balkon kapısına doğru ilerlemeye başladım.

Çıplak ayağım soğuk zemine deyince zaten üşüyen bedenim daha da üşümüştü. Ama şuan bu hiç umrumda değildi. Balkon kapısına yaklaştıkça sanki bir korku girdabına çekiliyormuş gibi hissediyordum.

Heyecan,uyku sersemliği hepsi birbirine  karışmıştı. Rüyada mıydım bunu  şuan ayırt edemiyordum. Temkinli bir şekilde balkona doğru çıktığımda Afkan endişeli ve tehlikeli bir şekilde bana bakmaktaydı.

Içimdeki panik dindi derken daha çok alevlenmişti.
Sorarcasına "Afkan?" diye seslendim. Dudağı mı kanıyordu onun? Çünkü ağzının kan içinde olmasının başka  bir açıklaması olamazdı. Yanına yaklaşmaya başladığımda zor  çıkan sesiyle "Yaklaşma!!"diye fısıldadı. Olduğum yere mıhlandım ve hareket edemez hale geldim.

Neler oluyordu şuan aklım almıyordu. Afkan'ın yüzü neden bem beyazdı? Peki ağzından kusarcasına akan kana ne demeli? Dehşet  içinde Afkan'a bakmaya devam ettim. 20 yıllık kocamı tanıyamıyordum.

Çok garip tavırlar sergilemeye başlamıştı. Sanki... sanki birr yaratık yada ne biliyim vampir gibi duruyordu. Zaten şuanki teni, ağzındaki kan ve o sivri dişler... Ah çok korkutucuydu ve bu durumumuzun bir rüya olmasını diliyordum.

Birden üstüme doğru gelmeye başlamasıyla refleks olarak geri gitmeye başlamıştım. Hırıltılı bir şekilde konuşmaya başladı "İzin ver!!" Neyden bahsettiğini anlamadığım için şaşkın şaşkın bakıyordum. Ne yapacağımı bilemeden etrafa bakınmaya başladım. Tam şuan kaçacak delik arıyordum.

Beni düşüncelerimden çekip çıkaran Afkan olmuştu
Birden üstüme atlamasıyla çığlık atmaya başladım ve kendimden geçtim...

-------------------------------

Uğultulu şekilde sesler geliyordu. Kendime gelmeye başladığımda yatağımdaydım. Yatakta ve güvende olduğumu kendime kanıtlamak istercesine yanımı yokladım.

Ter içinde kalmıştım ve sabah olmuştu. Aklıma gelen şeyle kafamı hemen yan tarafıma çevirdim. Afkan yanımdaydı. Rahatlıkla kendimi yatağa bıraktım. Ama hala etkisindeydim yaşadığım şeyin.

Rüya mı gerçek mi anlam veremiyordum. Çünkü belli aralıklarla aynı şeylerin benzerini görmem mümkün değildi. Kafamı Afkan'ın olduğu tarafa çevirip yüzünü inceledim. Bem beyazdı,hafiften sivri dişleri vardı. Olabilir miydi? Yanii olduğumuz dönemde çok olan bir yaratıktı vampir.

Acaba diye düşünmekten alı koyamadım kendimi. Ama 20 yıllık geçmişmiz vardı ve bunu anlamamam mümkün değildi. Vampirlerle ilgili herşeyi araştırmam gerekti. Aklımda  soru işaretleri kalmamalıydı. Aslında araştırma sebebim bu rüya falan değildi. Afkan zaten 20 yıllık evliliğimizde ne bir değişime uğramıştı ne de başka birşey. Öpüşürken de hep dudağımı dişleyip kanatıyordu. yani vampirlerin bunu yaptığını biliyordum en azından ama yanlışlıkla falan olduğunu düşünüyordum.

Iyice meraklanıp yataktan kalktım. Yani böyle birşey olamaz diye düşünüyordum bir vampirle evli olamazdım. Ama bir tarafımda o bir vampir diyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 13, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK VE KADERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin