1-Gemenii

3 0 0
                                    

Almuz nu mai rezist am sa nasc...
Anne vei reusi..Nu te da bătută, am nevoie de tine,copilul nostru are nevoie de tine.

Almuz pov
Stau de 5 ore pe acest hol nenorocit si astept ca acel doctor sa vina cu vesti bune. .în timp ce  ijuram in mintea mea si mai eram doar la un pas sa ma transform intr un doctor sa aflu singur ce si cum apare si doua bete si un cap  cu o fisă in mâna.
D-Almuz felicitări ai o fata si un băiat
Ceee?Nu se poate ...si Anne?
D-Ea e bine ..o sa o externam peste 4 zile.
Multumesc. Si acum ce ma fac?
Brusc primesc un mesaj telepatic "Almuz am aflat ca ai doi copii...abia astept sa ii vad si sa ii ajut sa devină buni ,cu drag Athes "
O nu ....Nu pot permite asta...Athese fratele meu geamăn bun....sper sa nu îmi fure copii de partea lui .
Brusc vine doctorul in fuga către mine si are o expresie de zici ca m-a vazut pe mine in forma reală .
Ce s-a întâmplat?
D-un un un un monstru alb a  ucis-o pe Anne si ti-a furat băiețelul. ..pe fata nu a reusit deoarece era la secția de alaptat. ..
Nuuuuuuuuu......Athessssss.....in acel moment m-am dus catre secția unde era fata mea si am luat-o din brațele asistentei insa acel doctor nenorocit m-a oprit.
D-Nu puteți lua fata..
Dispari din calea mea muritor infect
D-Nu va pot lăsa domnule sa luati copilul
Am zis sa te dai...in acel moment m-am uitat în ochii lui si acesta a luat foc.
Mi-am luat copilul si am plecat spre tărâmul demonilor. ..am ajuns in palat numit si Palatul de Cenușă unde am chemat o zindă si i-am spus sa pregătească cea mai frumoasă si  curata cameră.
Au trecut 3 ani si eu am tot încercat sa îmi găsesc copilul insa in zadar...Sayona fetița mea a crescut in trei ani foarte mult.Copiii de demoni în primi 3 ani de viata cresc foarte repede.Acum are 17 ani iar la 18 toate puterile i se activează. Acum are puterea infernului,nimicirii sufletelor si a gasit si Amuleta Sayonei....
Acum va trebui sa fac ceva oribil...va trebui sa o trimit in lume oamenilor la scoală pentru a învăța despre ei. ...si plus ca aici în palat nu e in siguranta. .fratele meu Athes pregătește un război.
Sayona micul meu demon .....va trebui sa pleci in lumea oamenilor .
S-Tata stiu deja de ce....am mai descoperit o putere
Care e aceea?
S-Pot sa citesc si sa controlez mințile oamenilor...le pot scotoci pana in adâncul sufletului si sa le descopăr toate fricile .
Oau.... .eu nu am asta .Vreau si eu
S-Asta e tata nu putem fi toți mulțumiți.
A drq soartă,draga mea sa sti ca nu vei sta mult ca te voi trimite după la scoala îngerilor ca sa ii aduci de partea noastră
S-Uuuuu asta sună foarte interesant.
Tata pot sa te mai întreb ceva?
Spune Sayona
S-Ce s-a întâmplat cu mama? De ce nu e si ea aici?E in viață?
Say. ...Sayyo....mama ta..
S-Stiu deja tot. ..Si jur ca il voi găsi pe Athes si il voi ucide cu mâna mea...iar pe fratele meu va trebui sa il aduc de partea noastră. Nu voi avea mila de nimeni.

Va urma...

Amuleta Sayonei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum