''Mand forsvundet i Selvmords-skoven, 12 år efter finder turister halvspist menneskekrop i bunden af skoven'' Jeg læser videre; ''Perfekt bevaret halvspist krop blev fundet af nogle turister der var på tur i den lokale by, Fujikawaguchiko. '' Jeg stopper med at læse højt, ''Jeg gider altså ikke læse den her slags ting. Det klamt.'' Lilly får et glimt i øjet og tvinger mig til at læse videre.''Fint så'' Jeg tøver lidt, men det er ikke lige frem fordi det ville dræbe mig at læse videre. Lilly peger på hvor jeg skal læse fra, siden det er en ret lang artikel. ''Turisterne påstår træerne havde bukket sig ned foran liget for at beskytte det, og havde set en violet krystal grotte der gemte sig bag træerne. Turisterne var løbet tilbage til parkeringspladsen, for at tilkalde politiet, men havde nået at tage et billede af liget for bevis inden de løb. Da politiet ankom var liget væk, og som forventet stod træerne normalt, og der var ingen krystal grotte. Politiet frygter at liget er rullet ned i sumpen. Liget var perfekt bevaret, og politiet lover 1.550.000 kr til personen som finder liget i god stand.''
Kira og Lilly kigger selvsikkert på hinanden. ''Så hvad siger du? Vil du med ud og finde det lig, og splitte pengene?'' Er de skøre? Hvad tænker de dog på?! Selvfølge kan vi ikke det! Vi er 17 år og er kun Junior i High School. Men alligevel. Min hverdag keder mig ud og ind, ikke engang min weekend er noget specielt. Jeg følger den samme rutine hver dag, der sker aldrig rigtig noget. Desuden, det ikke lige frem fordi jeg dør af det? Og hvis det ''mirakel'' nu skulle ske at vi finder liget, får vi en kæmpe sæk penge. Det skal nok blive sjovt.
''Ok. Jeg er med''
Billede af Lilly i toppen. Forstil hende uden makeup og piercinger :D
YOU ARE READING
Bag Træerne
FantasyHana, en 16 år gammel pige, der er Junior på en High School i Japan. Hana har boet der hele sit liv, mens hendes bedste veninde Lilly har boet det meste af hendes liv i Amerika. En dag finder Lilly noget hun aldrig skulle have fundet, det ændrede ne...