Deel 1

72 2 2
                                    

'Amiraa !' Wat is er met je ? zei Safouan met een gekwetste blik. Ze negeerde hem volkomen en liep gewoon door. Hij volgde haar en greep haar aan haar armen vast en keek haar aan met zijn licht groen bruine ogen. Laat me met rust en laat me los ' schreeuwde ze'. Hij liet haar los want zag dat er een paar leerlingen keken. Zij rende naar de wc toe, en belde haar vriendin elena op en vroeg of ze naar de wc kon komen. Na twee minuten was der al. En amira vertelde haar vriendin wat er gebeurde in de gang met Safouan. Elena vroeg wat de reden was dat ze zich zo gedroeg tegenover hem. Ze vertelde dat hij haar wou kussen de vorige keer. 'Wie denkt hij wel wie hij is, hij heeft bijna elke meisje gekust en dan wilt hij mij kussen. Denkt die dan da ik zo goedkoop en naïef ben zoals die andere. Ik dacht het niet !' Verhefte ze haar stem. Elena keek haar met een schokkend blik aan en zei, maar hij was toch een goede klasgenoot van jou ? Amira dacht het ook, maar het bleek toch niet zo te zijn. Ze rende daarna elks naar hun klas toe want ze waren te laat. Elena liep haar klas binnen en omdat ze te laat was in de les moest ze naar de directie toe gaan . Ze verlaatte zuchtend  de klaslokaal en liep naar de directie. Onderweg naar de directie trok iemand haar met een hand voor haar mond een leeg klaslokaal binnen. Ze probeerde de hand los te trekken van haar mond, het lukte niet dus beet ze maar in de hand. Door haar beet liet de hand los en draaide ze zich om en zag dat het Safouan was. Uit reflex gaf ze hem een rake klap. 'Jij vieze vuile egoïste, hoe durf je!' Schreeuwde ze uit vol woede. 'Dan moest jij maar luisteren naar mij der straks en niet tegenwerken.' Zei hij met een verheffende stem. Ten eerste heb jij het recht niet om me aan te raken ten tw... 'IK WOU GEWOON ME VERONTSCHULDIGEN VAN DE VORIGE KEER' Onbrak hij haar snel. Zij stond perplex alsof ze niets meer te zeggen had. Ze negeerde het en liep naar buiten tot hij aan haar arm trok. Na dat hij zo hard trok aan haar arm kwam haar lichaam tegen die van hem en hun gezicht had een afstand van 1 centimeter. Safouan dacht in zijn eigen, 'wat is ze toch mooi in haar mooie donker groene ogen kon hij er wel in verdrinken, haar lippen waren zo mooi vol'. Nadat ze naar elkaar staarde, plaatste Safouan zijn lippen op die van haar. Haar lippen ware, zo zacht en smaakte zo zoet dat hij haar heviger begon te kussen. Amira probeerde hem af te duwen van haar, maar dat lukte niet hij had haar stevig vast. Maar toen bedacht Amira een idee dat ze al eerder had gedaan bij hem, zij beet namelijk hard op zijn lippen waardoor hij haar wegduwde. Zijn lippen begon open te bloeien. 'Jij vieze vuile b****' schreeuwde hij. 'Denk je dat ik zo goedkoop ben dat je me zomaar kan kussen?' Zei ze met een grijnsde blik. En gaf hem nog een lap en liep meteen de klaslokaal uit. Zij hoorde hem schreeuwen 'jij trut, jij zal nog zien' .

DAG DAMES. ZOUDEN JULLIE MIJN ACCOUNT ZO VEEL MOGELIJK DELEN? EN WAT VIND JIJ VAN DIT DEEL LAAT HET ALLEMAAL WETEN IN DE BERICHTEN. EN ZOUDEN JULLIE STEMMEN ❤️ DANK JULLIE WEL 💋 XOXOSORAYA 💖✨

Hoe haat liefde werd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu