Deel 2

45 1 0
                                    

Ze liep zo snel als ze kon naar de directie, bang dat hij haar zou achtervolgen. Ze stond aan de directie en vroeg of ze naar huis mocht gaan. Ze rende snel naar huis en liep direct naar haar kamer en liet haar zelf vallen op haar bed. Ze viel in slaap voor maar 15 minuten want ze schrok wakker na dat ze de nare droom had over Safouan. Ze stond op en ging naar de badkamer om te douchen. Nadat ze klaar was deed ze een bodylotion op, deed haar kleren aan en vervolgens kamde ze haar haren en deed het in een hoge knot. Ze ging terug naar haar kamer en ging op haar gsm. Ze belde haar vriendin ( elena ) op en vertelde haar alles. Ze belde wel 2 uren. Nadat ze ophing ging ze gaan eten. Ze ging naar beneden en zag dat haar moeder tajine had gemaakt. Dat is der lievelings gerecht ( van Amira ). Ze kuste haar ouders op de voorhoofd en ging der na genieten van de lekkere tajine die haar moeder maakte. Nadat ze had gegeten ging ze netflixen, daarna haar tanden poetsen en vervolgens ging ze gaan slapen. De volgende ochtend maakte ze haar klaar voor school. Ze nam haar boeken en deed haar schoenen aan om te vertrekken. Haar moeder riep haar net voordat ze het huis wou verlaten " Amira , ik zal je wel brengen naar school". Ik was blij, want het was koud buiten. Aangekomen op school zag ik Safouan met zijn opgezwollen lip. Ik liep de andere kant op en zag elena. Ik begroette haar en ze vroeg of ik na school me haar naar t'stad ga, ik antwoordde met een 'ja'. Het was 16:00, dus dat betekende dat school gedaan is. Amira en Elena liepen naar t'stad toe en ging natuurlijk eerst gaan eten. Elena had zo een zin in wok, waar ik eigenlijk ook zin in had dus we gingen samen gaan eten in de wok. Ondertussen kwamen er een groep Marokkaanse jongens naast ons zitten. Ze spraken nogal luidt dat we hun hele gesprek hoorde. Het ging...

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 11, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Hoe haat liefde werd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu