Fala İnanmaa Falsız da Kalma

47 0 0
                                    

Ciddi ciddi para yok ayaklanip gitcek hali yok ya biri almis besbelli. Lan daha bu sabah aldım onu ben yazıktır günahtır. Emekli maaşını çaldıran neneler gibi tepinirkene bizimkilerin duyması icin;

-Eee ohağğ amaaaa param calinmis aq 

dedim. Bunu derken de yani günah almayi sevmem ama Batuhana cabuk parami ver seni orangutan kafalı anlamina gelen 89 numarali bakisimi atiyorum. Hepimiz hemfikiriz onun aldigi konusunda.

Ama cocuk tam bir soguk kanlı cinayet amiri gibi oturttu bizi ' evet öglen arası kimler sınıfa geldi ve sınıfta ne yapti ' diye sorgulamaya basladi.

La bro sen hayirdir?? Hepimiz Batuhana la bi siktir git surat ifademizi takınıp sınıftan cıktık ama birimiz de durup

" la cantalar sinifta götelekler"demedi. Cünkü havali havali siniftan cikmak bunu gerektirir.

Tabiki olmusla ölmüse care yok diyen atalarimiz yine cok dogru bi laf etmisler. Calınan parayi bulamadik. Batuhan allah cezani versin o parayi ye ye sıçama insallah!!! 

Artık okullar kapanacağına göre yaz tatilinde evde hangi pozisyonlarımda otursam kaçlı koltukta kaç saat otursam diye plan çıkarma zamanı geldi bile. Gerçi yağan yağmurlardan dolayı yaz tatili mi geldi okula yeni mi başlıyoruz anlayamadım. Sanırım biz kasım ayını yaşamayı unuttuk arkdslr. Şu an yaşıyoruz. Yine okula gitmediğim günlerden birindeyim. Ama neden 7de uyanmak??? Bana biri açıklayabilir mi?? Okula gitmedim diyorum, okula gitmemek öğlene kadar uyumayı gerektirir. Her sabah klasik kahvaltı falan işte bilirsiniz. Sonra annemin bir arkadaşı var muazzam fal bakıyo anacım kadın. Yani bi ara gittiğimizde söylediklerinin hepsi çıkmıştı. Annem yine Semra teyzene gideceğiz dediğinde ben; doğru mu söylüyon la? qandırma baq beni O.o , Benim küçük anakondam ağzından bal damlatsalar bu kadar tatlı gelmez , çünkü ben bal sevmemm.... Sevincin doruklarındaykene Semra teyzenin kapısını çaldık. İçeri girer girmez;

- Semroooğşşş kahveleri yaptım deee baqq darılırım yoksaa. diye kadını şapşup yanaklarını vakumladım.

Semra teyze benim gelceğimi duyunca zaten direkt kahveleri hazırlamış. Hemen bakılsın diye sen sıcak kahveyi dik kafana sonra iç organların bir orman misaliiii yansın dilimi zaten hissetmiyom. Ama umrumda değil. O anki fal inancım doruklarda. Normalde şu fala inanma falsız da kalma  olayında olan bi insanımdır. Yani çok da inanmak istemem dinden imandan olmayalım yani sevgilim olcak mı diye baktırırken.

Neyse kahveyi uzun uğraşlar sonucu soğuttum tepesinden yarım saat boyunca üfledim , yelpaze yaptım , üzerine bozuk paralarımı, künyelerimi koydum sanırsın bir kleopatraya hizmet ediyorum. Kapatırken dilediğim dileği burda söyleyemem canikom sonra olmaz falan, semroş açtı kahveyi;

- Ah canııııımmmm senin ne derdin var böyle de kapanmışın içine herşeyi içine atıyosun, ne bu vicdan muhasebesi yapma derdi sende ?? kimi üzdüğünü düşünüyosun ?? Atma yavrum içine sana yazık , unutma herşey kendin için sen mutluysan karşındakini bazen düşünme sen hep karşındakini düşünerek yaşamışssın bu zamana kadar o iyiyse ben iyi olmasam da olur demişssin yavrum yazık yapma kendine bunu. Yakın zamanda sana sevinç gözyaşları gözüküyor sevin. 

- Semra teyze geç sen onları kısmet var mı kısmet sen ona bak sadsfadgs

- Olmaz mı canım senin gibi güzel bir kıza kısmet ahanda sana söylüyorum iyi tut aklında isminde ya da soyisminde C ve ya Y harfi var bu çocuğun . Senden uzun boylu poslu. Yalnız düşündüğü başka şeyler var seninle alakalı bir sorunu yok senin hakkında gayet net düşünüyor. Ama sanki aile içinde bir problemi var. Bu problemi giderdiği zaman 3 vakte kadar sana yol alacak bu canım delikanlı. Artık 3 gün mü desem 3 hafta mı desem 3 ay mı desem bilmiyorum ama en geç 3 ay canım benım.

- 3 Ay da çokmuş be papatyam. Başka ne görüyor a be o ela gözleriiin 

- Sana bir yolculuk var hayatım bi yere gideceksin sanırım düğün ( lan kadın bildi al bildii işte ben bursaya düğüne gidicem okul kapanınca, lan bildi nasıl bildi ) orda çok eğleneceksin. Bütün sıkıntın derdin gidecek kurtlarını döküp geleceksin.

Daha sonra semroş bişeyler daha söyledi ama aklımda hiç kalmadı valla. Benim aklım hala nasıl bildi laağğnnn kısmında kaldı. Bir de şu boylu poslu kısmeti merak etmiyorum desem de yalan olur hani. Neyse yine de ' FALA İNANMAYIN, FALSIZDA KALMAYIN A BE GÜZELLER'

Sabah kalktığımda kendimden korktuğum doğrudur. Gece o yatakta neler yapıyorum allah bilir. Gece yattığım gibi kalkamıyorum bi türlü ya yataktan sarkarak uyanıyorum, ya kollar duvarda ya ayaklar duvarda ya da tepe taklak dönüyorum ayaklarımın olması gereken yerde kafam oluyor falan bu nasıl bir uyuş şekli arkadaş? Hayır yani ne görüyon rüyanda bu kadar etkileniyon. Bi de benim yatak üstte yani ranza gibi düşünün üst katta yatağım var alltta oturma yeri var ben allahtan düşmüyorum gece yataktan diye kendi kendime söylenirken babamın sesiyle irkildim

- Ayça bu sabah nerde kalktın kızım

- Baba ne diyon allasen 

-Gece en son gördüğümde yataktan inen merdivene düşecektin ben kaldırdım doğru düzgün yatırdım seni. 

Rüyamda sürünüyom lan bildiğin yatakta geçmişteki hayatımda sürüngengillerden miydim lan ben ne bu sürünme azmi ???

Kalktim yataktan baktim 3 cevapsiz arama. 5 yeni mesaj. Ohaağ allamm inanmiyorum yoksaa o faldaki kısmet benim telefon numarami bi yerden buldu da bana mesaj mi attiiiğ diye hayaller kurarken dokunmatik telefon azizligine uğradım mesajlar acildi!!!

3cevapsiz arama-Beyza

5yeni mesaj- Bendecan

Lan nedir sizden cektigim neden benin pembe midillili piremsime engel oluyosunuz önünü kapatiyosunuz.??

1.mesaj: Ayçaaağ uyandığnnn mıgggg

2. mesaj: uyanmadığnnnn mığ???

3.mesaj: uyanmamissiğğnnn

4.mesaj: Biz burda okula gelelim kız evdr yatsin tabi.

5.mesaj: Şu beyzanin aramalarini cevaplandir bari bak bana cevap vermiyon onu ac en azindan.

Ya Bendecan mal misin? Taklit mi ediyosun anlamadim ki? Cevap vermeyince uyanmadin mi diye mesaj atmak nasil bir mantik? uyanmadim diye cevap bekliyordu heralde. Daha sonra Beyzayi aradim Beyza benim kuzenim bu arada.

-Efendim Beyza ne oldu sabah sabah saat daha 9 noldu??

- Sanada günaydın ayçacim nasilsin canim

-Allaha şükür yuvarlanıp gidiyoz. Şimdi ne oldugunu söyler misin artik adafs

- Aksam yürüyüse cıkmak icin Bendecanla sözleşmişsiniz sanirim. Bu aksam bizim okulun son sınıflarinin mezuniyet töreni var , ben diyorum ki hel beraber onu izlemeye gidelim ne dersin??

- Tabi olur. Benim icin sorun degil , peki ne giymem gerekiyor?

- Onu ben de henüz karar veremedim. 12.bucukta ararim konusuruz olur mu?

- Olur timam bebömmm baaayyyyy

qızlaaaağrrrr başımaa talih kuşu mu konar mı acabaaaaaağğ???????? Malum bu bir mezuniyet sürüsüne talip sürüsüne kısmeeeeett olan bir yeeeğrrrr!!!!!

Beyzayla 12.bucukta tekrar konustuk ve giyceklerimizi kararlastirdik. Giyindim süslendim. Süslendim dememe bakmayin fazla abartmayi sevmem. Evden ciktim. Beyza ve Bendecanla çarsıda bulustuk ve mezuniyet töreni alanına geldik. Tam o sırada gözüm bir çocuga takıldı. Aman allammmm tövbest bismillah nolur göz yaniltmasi yapmaaa yoksaaaağ o da bana mı bakıyoooo laaannnn ?????

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sıradan Bir Genç KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin