Пърси Джаксън

134 21 31
                                    

Относно филма:
*дишай, издишай.Трябва да внимавам да не стресна хората от самото начало.*
Филмът е създаден с мисълта да следва книгата написана от Рик Риърдън.Обаче има 2 филма и 5 книги.Заснемането на филмите се води от режисьора:Крис Кълъмбъс.Същия като този на филмите на Хари Потър.Има сама едно изключение, че този път по мое мнение режисьора не си е направил труда да се потопи във вълшебния свят създаден от Риърдън.Както и да е нещото....упс... моя грешка филма е излязъл на бял свят на 12 февруари 2010.

 моя грешка филма е излязъл на бял свят на 12 февруари 2010

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

В ролите:
-Логън Лерман/Пърси Джаксън
-Брандън Т. Джаксън/Гроувър Ъндъруд
-Алекасандра Дадарио/Анабет Чейс
Актьорите по моя лична преценка са обещаващи.Имам само един кусур.Косата на Александра е кафява.Продуцентите толкова ли не намериха една перука.Добре, че във втория филм актрисата взе нещата в свой ръце и се боядиса, че усещах как от $95милиона бюджет, пак няма да се намерят пари за перука.Това по-скоро няма да ви направи впечатление, ако само гледате филма, но за фендома беше доста трудно да бъде пеглъгнато.

Това по-скоро няма да ви направи впечатление, ако само гледате филма, но за фендома беше доста трудно да бъде пеглъгнато

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Лично мнение:
Не харесвам филма.Главно защото е направен с идеята да следи книгата, но не е така.Първия е като манджа с грозде, защото буквално те пускат в мелето с Пърси и те оставят сам да разбереш, защо по Хадес група Гръцки герой се опитват да се избият във древногръцка вересия на ,,Capture the flag", близо до Ню Йорк.И това не може да те накара да заобикнеш вълшебния свят.Ами Персефона!?Какво прави тя във филма.....И Защо някой би я накарал да носи тази рокля....Защо, бе хора, ЗАЩО!?И защо никъде не се споменава Арес?За втория филм ще съм по-красноречива, защото на него дължа манията си по Пърси Джаксън.Първо го гледах и след това си взех 1-вата книга.Значи за безпристрастен човек филма ми хареса.И на мама, но не и на тате.Обаче след като се запознах с 2та книга, разбрах, че филма е смеска между всички книги и усетих колко зле е направен сценария.Въпреки всичко Анабет е с руса коса, което вдига мнението ми.Като цяло ми хареса повече, но тази ,,рецензия" ще е отрицателна.Сами най-вероятно сте достигнали до този извод.Но не намирам за достойно този филм дори да бъде наречен със същото име, като книгата.Въобще не следи книгата.....ВЪОБЩЕ!!!А беше обещаващ.Тоест, бюджета, актьорите, режисьора.....ама все едно са си казали ,,Абсолютно сме наясно, че този филм няма да го има, но нека направим нещо, колкото да замажем всички тези изхабени пари".Ама така не става.

Сложила съм трейлъра, ако има заинтересовани!😃❤Относно книгата:Една от най-уникалните книги

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Сложила съм трейлъра, ако има заинтересовани!😃❤
Относно книгата:
Една от най-уникалните книги.Не заслужава филм, като този.Творчеството на Рик, е подходящо за деца и е написано на разбираем за тях език.Използва изрази от днешно време и бих нарекла стила му на писане доста ,,casual".Не знам дали е така думата, но се надявам да сте схванали за какво говоря.😂😂❤🔫Както и да е уникална е......Прочела съм всички книги.Ако име фенове на Пърси да ми пишат на кой бог са дете!Аз съм на Посейдон!🌊🌊🌊

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙Това беше от мен за сега!Надявам се да ви е харесало!Целувки, сладури!💋💋💋💋💋💋💋💋

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Това беше от мен за сега!
Надявам се да ви е харесало!
Целувки, сладури!
💋💋💋💋💋💋💋💋

Сега за филмите Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz