SÜRTÜK LİSELİ

46.5K 161 127
                                    

Valizimi toparladım, annemin bağırışlarıyla aşağı indim.

-Geldim be anneğğ

+Yok bir de burda kalacaktın

Uçağı kaçırmadan hemen yola koyulmuştuk.

İŞTE BAŞLIYORDUK...

Eve geldik.Güzel bir yerdi.Lükstü.

Havuzu benim istediğim gibi gitar şeklindeydi.

Hoş bir villa.Söylemeyi unuttum burası izmir.

Ankaradan taşınmıştık.Babam öldükten sonra.Üzülmüyordum artık 1 senedir alışmıştım.Doktorlar ümidi kesmişti.Aslında tek dayanağım babamdı.Sigaradan böyle olacağını bilmiyordum o zamanlar.Annemi takmıyordum.Çünkü babamı aldatmıştı.Neden onla yaşıyorum.İlk başlarda kaçmayı düşünmüştüm ama zengindik.Paramı veriyordu.Özgürdüm karışmıyordu bana.Rahattım ne istersem onu yapıyodum.Tek konuşmam "para ver"di.Artık kendini hayata bırakmış bir liseliydim.Annemin suratına tükürmek istesemde fakir kalmak istemediğim için ne iyi ne kötü davranıyordum.O da bundan memnundu.

Sonunda kapıyı açmış.Kendimi kırmızı siyah modern bir genç odasının içinde buldum.Yumuşacık yatağıma attım kendimi.Valizleri kenara attım.Ki kapı çaldı.

-off bir rahat bırak be kadın-

-Cansu yeni hizmetçilerimiz, bu selin sana yardım edicek her konuda.Tanışmak istermisin?

+Hayır

ve kapı kapandı.

İyi kadın rolleri yapıyo salak.Diye söylenirken Burcuyu aramayı unuttuğum geldi aklıma.

Burcu doğduğumdan itibaren olan çocukluk arkadaşımdı.En çok ondan ayrılmak koymuştu.Burda yeni tanışçağım kimseyi götüme takmıyordum.Bir sürtük gibi davranmak en iyisi olacaktı.

Çalıyordu....

+Alooo caann (Bana can diyordu taktığı isim de buydu ama seviyordum öküzü.Neler yaşamadıkki.Bir keresinde sabaha kadar okulda yattığımızı hatırlıyorum.Hey bee cankuzum benim )

Tarkan-Adımı kalbine yaz beni unutma şarkısı bizim için uyumlu.Dinleyebilirsiniz

-kuzuuuum napıyorsun en son tuvaletten çıkamıyordun hahah

+Sorma ya ee nasıl oralar ev güzel de ortamı falan çok ta siklemiyorum.Relaxım ben.

-Görüntülü aramayla konuşcaz bak hep sabahlarız birlikte

+Tamam cano şimdi yatıcam ben,salak karı rahatsız etmeden

-Muahh

SÜRTÜK LİSELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin