içimdeki şey

283 3 1
                                    

1.bölüm

   Hava çok soğuk. Hiç bu kadar üşüdüğümü hatırlamıyorum. Önümü göremiyorum hava çok karanlık.

Niçin yürüdüğümü hatırlamıyorum sadece yürüyorum.

Yürürken önüme bir ışık beliriyor ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok.ışığa dikkatlice bakıyorum bana doğru yaklaşıyor. Korkuyorum ama bunu belli etmiyorum.

ışık etrafımda adeta dans ediyor. Göz alıcı  hareketler yapıyor. Beni kendine çekmeye çalışıyordu.

Giderek daha çok korkuyordum ve korkudan büyük bir çığlık attım.

Kaçmaya başladım. ışık üstümde beliriyor ama beni tutamıyordu buna bir anlam çıkaramıyorum derken Robert'a çarptım.

Alçak herifler bana oyun oynamışlar ama işin içinde Robert ne yapıyordu yoksa o da mı...

Büyük bir hayal kırıklığına uğradım.Giderken Robert'a tokat atamadan gidemedim.

Çok sinirlenmiştim.Bana böyle bir şey nasıl yapardı. O benim hayatımdaki en güvendiğim arkadaşımdı.

Telefonum çalmaya başladı arayan Robert'tı.Telefonu yüzüne kapattım.

Evim buraya çok yakın olduğu halde bulamıyordum. Yolları karıştırmıştım. En sonunda iki sokak öteye gittiğimi anlayıp evin yolunu buldum.

Eve geldiğimde gözyaşlarımı istesem de tutamadım.

Ağlamayı kestiğimde kendime aynadan baktım ayna kapkaraydı gözükmüyordum. Aynayı bu kadar siyah yapan şey neydi?

ilk olarak şu alçaklar geldi aklıma ama bizim eve girecek cesaret onlarda yoktu.

Ne olduğunu anlayamadan kendimi yatağa attım. Uyumaya çok ihtityacım vardı hem de çok.

içimdeki şeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin