22.Ekim 2017
Her Kız gibi bendede biraz Alışveriş hastalığı vardı..
Fakat Pazar günleri Çarşı pazar kapalı olduğu için, Hollandaya gitmeye karar verdim.
Tatlımı tatlı Venlo şehirinde Alışverişimi yaptım.
Fakat Hava yağmurluydu, böylelikle acele ettik ve geri döndük. Baktık İkindi namazı yaklaşıyor, dedik Camiide kılalım öyle geçelim Eve..
Camiide mutlaka bir Tandık vardı hep..
8 Rekatı kıldıktan sonra Ayakkabılarımı alıp dışara çıktım ve üstü kapalı olan bir yer aradım.
Yağmur yağmaya devam ediyordu ve ben ıslanmayı hiç sevmiyordum..Üstümü başımı düzeltirken, baktım Camii cemaatı teker teker dağılıyor, Dedelerime yol açtım ve kenara çekildim. Tanıdık varmı acaba diye göz gezindirirken
karşıma bir Yüz çıktı..
Saçlar siyah, gözler kahve rengi, Cildtonu benden biraz daha açık.. kalın Dudakları ile bana gülümsüyordu, nasıl bir tebessüm nasıl bir iyilik ile..
Sanki" ben doğru kişiyim, senin tanıdığın o Erkeklerden değilim" dercesineydi o gülümseme..
Ama yüzü fazla yabancı gelmedi sanki..
düşündün düşündüm, ve sonunda buldum..
Evet, onu ben tamımıyordum fakat Arkadaş çevremde hep ondan bahsediliyordu..
"Tanıdığım en tatlı Erkek, çok ahlaklı ve usturuplu..
Gözü ne karı kızda, nede yükseklerde" duyardım hep onun hakkında.
Tesadüfden çok Kadere inanırım ben..
Onca ortak Arkadaşlarımız varken, Camiide İkindi namazından sonra tanışmak nasip oldu.
Karnımda Kelebekler, aklımda o gülüşü uçuyordu..
Ben hep doğru zamanı, doğru kişiyi bekledim..
Ama öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık,
sevilmeyi beklerken, beklemeyi sevmişiz..
Ama onu gördükten sonra, bilmediğim, yaşamadığım Duygular yaşadım..
Benim için en önemlisi, Dinini yaşayan, 5 Vakit Namazında olan birinin yâr'i olmak.
Lakin secde görmemiş bir alnın, alın yazısı olmak istemem.. Neticede önemli olan Dünyada iz bırakmak değil, secdede iz bırakmaktır..
Onu tanımıyordum, sadece duyduğumla yetiniyordum, ama onu tanımadan, sesini duymadan, kokusunu içime çekmeden, bir kere bile konuşmadan sevdim.. HİSSETTİM, sanki bana hayırlısı oymuş gibi..Peki Besmelesiz başladım diyemi
doyamıyordum onu sevmeye?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsan ilk görüşte hissedermi Kaderini?
RomanceHayat bazen çok monoton geçerken, aklinda fikrinde sadece Ailen ve Dostların varken, karşına o'nu çıkarabiliyor. Hergün Allah'dan hayırlısını dilerken, onu gördüğünde "Evet, hayırlısı o, hissediyorum'' demekdir Aşk.. Fakat arada birazda zorluklar...