pretty hurts... וואנשוט לארי סטיילינסון עצוב

1.5K 76 13
                                    

"אתה פשוט מכוער!" אמר לואי כאשר הארי שאל אותו מה קורה.
לואי הגיב בגלל מה שקרה כמה דקות לפני.

הארי אמר לו שהוא אוהב אותו.
~
"משהו קרה הארולד?" שאל לואי.
"פשוט התאהבתי...." אמר הארי וישב ליד לואי.

לואי חשב שהארי דיבר עליו לכן נפלט לו "אל תתאהב בי.".
לואי התכוון לזה ברצינות,הוא לא רצה שהארי התאהב בו בגלל..שלואי אהב אותו גם.הוא לא רצה לפגוע בו.

"מאוחר מדי." אמר הארי והרכין את ראשו.הוא נישק את שפתיו של לואי ועמד במקום.מחכה לתגובתו של לואי .שהיה המום.

"אפשר טובה לואי?" אמר הארי.
"לא." אמר לואי וסירב.
"למה אתה לא..למה אתה לא אוהב אותי..? מה לא טוב בי..?" שאל הארי.

"אתה פשוט מכוער!" צעק לואי.

~
הארי היה בשוק...הוא לא ידע מה לעשות חוץ מלבכות...הוא ברח מהבית המשותף של שניהם והשאיר את לואי לבד...

-
עבר המון זמן.הלהקה התפרסמה אבל הארי...הארי היה בדיכאון.

הוא לא היה בבית,הוא השתכר,ואפילו עבד בזנות במועדונים.הוא הופיע בסרטים כחולים לפעמים ואמר שהוא ישן כל לילה אצל מישהו אחר.

הוא השתכר יותר מדי.. הוא הרזה וכולם שתקו.הארי היה בודד.הוא ביקש שיביאו את לואי כדי שיוכל לראות אותו אבל לואי...לואי לא הסכים.

כולם ניסו להגיע לליבו של הארי חוץ מלואי...אף אחד לא הצליח לדבר איתו.

הארי כתב יומן.הוא הבטיח לעצמו שלפני שהוא ימות לואי יקרא את היומן ויציל אותו.לפני או אחרי המוות...לואי יבין מה קורה לחבר הכי טוב שלו.

הארי הרזה יותר ויותר.הוא לא זז מהמיטה כי הוא לא יכל...הוא שיקר לכולם בטוויטקאם שהכל בסדר אבל הוא הסתיר צלקות עמוקות וכאבי בטן מרעב...

~~~

"לואי? בייב? אתה בא לשופינג?" שאלה אלינור.
לואי היה עסוק.הוא בהה בתמונות של הארי.הארי של לפני והארי של עכשיו.הוא שנא את הארי.הוא ידע שהארי בא במטרה להרוס.מודסט סיפרו לו על הארי.

"אני מיד בא.רק מסתכל על תמונות של הארי" אמר לואי.
"אתה יכול לקלל אותו כשאתה איתי"אמר אלינור.
"לא קיללתי ואני גם לא אקלל." אמר לואי.
"אבל אתה קיללת." אמרה אלינור.
"קיללתי?" שאל לואי,מופתע.

אלינור השמיעה ללואי הקלטות.הוא שמע את עצמו.הוא הרגיש נוראי.שמעו את הארי בוכה שם...לואי היה כל כך מגעיל אליו.

"עכשיו הולכים?" אמרה אלינור ותפסה בידו של לואי.

הם יצאו לקהל צלמי הפאפארצי.לואי חשב על הארי...הוא התחיל לבכות.

"לואי! באמת בייב תפסיק לבכות" אמרה אלינור ואחזה בידו של לואי בחוזקה.

"ס-סליחה.אני צריך לפגוש את נייל." אמר לואי ומשך את אלינור מהמסלול.שניהם הלכו לבית של נייל וחברה שלו.אלינור וחברתה עלו לחדר ולואי נשאר עם נייל המופתע למטה

~~~~~~~~.

"א-איך הארי? הכל בסדר?הוא חזק?" שאל לואי ונייל סימן לא עם ראשו.

"ניל הניח משהו על השולחן ליד כיסאו של לואי.

"תקרא את זה.. בבקשה.." לחש נייל והלך למטבח.

לואי פ,ח את הספר.זה היה יומן...לא ס,ם יומן,היומן של הארי סטיילס.

הארי התגלה כבן אדם שונה.הוא אהב,ודאג,וחלם,וקיווה.הוא נשמע בן אדם מופלא.

לואי התאהב בהארי הזה מחדש.

הוא ראה את נייל מתקרב עם מגש אוכל.לואי סירב ויצא מהבית.

הוא רץ לביתו של הארי.הוא היה מחויך וקורן.הווו כמה שהוא רצה שהארי יבין.

הוא נכנס לבית ושמע את הרדיו שניגן את השיר החדש של ביונסה. אבל לא היה שום קול.לא נשימות ולא שאיפות.

היה קור מקפיא.לואי התקרב לגופו של הארי אבל הארי היה קר....קר מדי.

לואי רעד... הוא סובב את גופו של הארי וגילה שלגופו של הארי יש רק תחתון תחרה יפה,סתם חתיכת בד.

להארי לא היה דופק.הארי...הארי נפטר.

לואי התפרק...הוא נשבר... הוא נשכב ליד גופתו של הארי ונישק...נישק הכל.... הוא משך בלחיו הקרות של הארי וטעם את שפתיו בפעם האחרונה.

פתאום הוא שמע נשיפות.הארי הדופק היה חלש אבל הארי עדיין חי.הוא נישק את לואי וחייך. דקה לאחר מכן הכל היה אבוד.הוא מת בעודו מחייך... כי הוא השיג את מה שרצה.

~~~~~~~~

"יהיה זיכרו ברוך" לחש לואי את השורה האחרונה בהספד.ההלוויה של הארי הייתה יפה.היא באמת הייתה מכובדת.אבל לואי שנא אותה בכל ליבו.הוא שנא את העובדה שהוא חלק ממה שקרה אבל הוא שמח שבזכותו הארי נפטר עם חיוך.

המוות של הארי היה חלק מלואי.הוא לא תפקד וחשב על הארי.הוא דמיין את הארי מדבר איתו והלך להתבודד בפינות החדר.

ביום השנה להארי לואי לא בא לטקס.
אחרי הטקס גילו את גופתו של לואי על אותה הספה שהארי מת בא,לובש את אותה חתיתכ הבד ומולו עמד אותו הרדיו שניגן את השיר של ביונסה.

preety hurts.

~~~~~~

גאד זה באמת גרם לי לבכות אני

אני בשוקק

זה אחד האהובים עליי.אני מקווה שתהנו ממנו כמוני.

תודה XX

🎉 You've finished reading pretty hurts... וואנשוט לארי סטיילינסון עצוב 🎉
pretty hurts... וואנשוט לארי סטיילינסון עצובWhere stories live. Discover now