Violata

22 1 0
                                    

Mă ridic de pe bancă și mă pregătesc să merg spre casă, îmi văd de treabă mea până când dau peste o fată.

Eu: Scuze...

Ea: Nu e nimic, dă-mi voie să te ajut.

Ma ajuta sa mă ridic de jos doar că... Îmi văd telefonul spart!

Eu: Nuu!!! Telefonul meu!

Ea: Stai liniștită... Îți dau eu un telefon cu împrumut.

Îmi întinde un samsung galaxy S6, foarte frumos.

Eu: Nu îl pot accepta...

Ea: Te rog!

Eu: Okay...

Iau telefonul și mă pregătesc să merg acasă.

Eu: Vrei să mergi cu mine? Te duc eu acasă.

Ea: Sigur.

Și așa mi-am făcut o prietenă... Cred.

Eu: Cum te cheamă?

Ea: Emma Cabello, pe tine cum te cheamă?

Eu: Bella Cooper.

Emma: Îmi place numele tău.

Eu: Si mie al tău.

Eu: Ai un frate sau o soră?

Emma: Da, am un frate. Tu ai?

Eu: Da.

Emma: Super.

Emma: Ohh vine fratele meu...

Mă întreb cine este. O fi un fustangiu?
Oare vrea sa mă violeze? Omg este Dereck.

Dereck: Buna feletor, Ce faceți?

Eu: Pleacă Dereck!

Emma: Ai auzit pleacă!

Dereck: Dar... Ce am făcut rău?

Emma: Pleacă!!!

Dereck: Bine târfelor! Nu o sa mai am de aface cu târfa aia de Bella. Sper sa te răpească cineva!!

Eu: Bine pleacă!!

Dereck se îndepărtează de noi, în pași extrem de mari. Și mai rămân eu cu Emma. Nu după mult timp apare o dubă in fața noastră.

Eu: Cred ca e un prieten de al lui Dereck...

Emma: Nu... Nu e prieten cu Dereck, E un violator!!

Eu: Poftim!!

Nu apucam sa fugim, ca ne prind si ne baga in duba.

După  o ora

Mă trezesc intr-o cameră ciudată... Stai unde e Emma!
Ma tot zbat sa ies dar sunt legată, îmi este frică. Acum as vrea din tot sufletul meu sa vina cineva sa ma salveze. Dar nu sunt intr-o poveste pentru copiii. Ci intr-un univers real!
Dupa ceva timp vine unu gol, parea de 24 de ani. Avea coiul ud.

Eu: Ce îmi vei face?

El: Te voi viola.

Eu: Fuck you!

El: Wait... ce înseamnă

Eu: Înseamnă... Lasă-mă sa plec fustangiule!!!

El: Da-ți-as cu coiul in cap, nu te mai zbate sa te pot viola.

Eu: Nuuu lasa-maaaaa!!!!

El: Taci!!!

Respirația incepe sa fie greoaie... Ajutor!!! Este prea brutal!!!!
După puțin timp îl vad pe Dereck, il văd ca vine spre nenorocitul asta...

P.O.V Dereck

Îl vad pe Mihai călărind-o pe Bella...

Mă duc spre el cu pumnul
Si i-o dau, după aceea i dau un picior in gura. Il iau si il arunc, ma ia de tricou si ma arunca in perete, ma ia de cap si imi da un genunchi. Iau o teava de jos, si i dau o teava in cap, el cazand cu capul spart.

Mă duc spre Bella si o iau, sper ca băieții au salvat-o pe Emma, nu după mult ajung in fața unor criminali, dar aveam Gașca cu mine. Nu ne puteau face nimic.

Mă ascund după o grămadă de cutii împreună cu prietenii mei, și ne scoatem pistoalele.

Aia trăgând că niște nebuni, și noi din când în când mai nimeream pe cineva, după puțin timp unul vine in spate, și o ia pe Bella, mă duc repede și i trag un glonț în picior. Mă duc repede și o iau pe Bella, mergând spre prieteni mei. După aceea tragem numai headshot, și ei murind. Mai rămăsese unul singur, mă duc puțin mai aproape, și încep să vorbesc cu el.

Eu: Scuipate-as in cur.

El: să îți trag la...

Nu mai apucă să spună nimic, din cauza scuipături pe care i-am dat-o Fix in gură. Mă dau mai in jos și i bag cuțitul în sculă, țipând din toți plămânii. După foarte puțin timp mă sună Max, sa îmi spună că a plantat bomba. Când auzim fugim imediat de acolo, ajungând afară. Toți eram bine, mai puțin Bella și Emma, au fost violate... Din cauza unor proști. O văd pe Bella deschizând ochii.

Eu: Ești bine?

Bella: Dereck? Ohh Doamne mulțumesc!

După cuvântul acela mă strânge strâns în brațe.

Bella: Mulțumesc... Mulțumesc Dereck

Emma: Heii sunt și eu aici...

Eu: Știu! Vino aici să te îmbrățișez.
O iau într-o îmbrățișare caldă după care le duc într-o mașină mare, dar fără acoperiș. Ne urcăm în mașină și pornim, mă uit puțin la ea după care văd că își pune mâna pe sân.

Eu: Ai pățit ceva?

Bella: Nu doar că m-a zgâriat, atâta tot

Nu o ascult și așa mă duc lângă ea și i dau puțin jacheta jos. Ohh ce zgârietură uriașă are...

Eu: Stai așa, uite aici o compresă, și betadine.

Bella: Lasă-mă pe mine, te rog.

Eu: Te ajut doar cu betadina.

Bella: Ok.

Iau betadina și aplic pe o compresă, după care compresa i-o pun pe sân.

Eu: Vrei să țin eu?

Bella: Nu știu...

Eu: Haide nu îți fie rușine. O să țin atâta tot.

Bella: Bine.

După ceva timp i întreb pe băieții:

Eu: Mai e mult?

Edward: Încă 4 ore.

Bella: Dar unde m-a dus?

Eu: A mers mult. Mai repede manca-te-ar șobolani din pivnița lui Vali!!

Edward: Du-te dracului.

Eu: Hai să dormim puțin.

Bella aprobă din cap, la fel și Emma. Edward trage pe dreapta, și ne ducem sa închiriem un hotel. Bella stă cu mine și cu Emma, și Edward cu Andrei, Max cu Luis, și Dj Andi cu Y Alexandra. Astea sunt porecle.

Eu: Somn ușor Bella.

Bella: Somn ușor și ție Dereck.

Nu durează nici 2 minute, că deja doarme, o iau în brațe și mă pun sa dorm și eu.

Deci Gorilelor, e o nouă carte mai sexy și mai serioasă are mult mai mult sens. Și așa azi mi-a fost foarte lene, și nu am vrut sa scriu, dar meh. Ok o sa mă pun sa dorm. Noapte bună Gorilelor. Este noua voastră poreclă, aveam încă o idee. Era Târfe 😂😂😂 ok glm noapte bună.

Dragostea AdevăratăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum