Så Idag er det min sidste dag i min fødeby, den eneste person jeg ELSKER fra min skole, og her fra byen af, er min kæreste. Vi har været sammen i cirka fem måneder, så jeg tror vi holder sammen efter jeg er flyttet. Eller det håber jeg!!! Min veninde har aldrig rigtigt kunne lide ham, det forstår jeg ko selvfølgeligt ikke, men hver sin smag skal man jo have.
Min mor arbejder med mode, så jeg går i noget af det nyeste tøj. En af mine største drømme er at komme til Paris og se et modeshow, i bag efter vil jeg stå på toppen af Eiffeltårnet og se alle lysene tændes. Det er min største drøm....
Nå men videre....
Nede i stuen sidder mine forældre og halv sover, ved stue bordet. Morgenmaden er fundet frem, og de har allerede fundet det jeg vil have, et stykke franskbrød med hvidløgs smør. Jeg elsker hvidløgs smør, og jeg mener sådan rigtigt elske. Der er ingen der forstår mig, men jeg spiser det, som andre spiser deres slik.
Selvfølgeligt børster jeg mine tænder rigtigt godt, og tager et stykke tyggegummi før jeg fortsætter ned til bussen.Min kæreste som hedder Lucas, står på sådan to stop foran mig. Vi sidder altid sammen, eller det plejede vi for Idag sidder min bedste veninde der. Og de har haft noget sammen før, men jeg sætter mig bare ned foran dem. For det kunne de jo ikke finde på?!
Men alligevel ser de skræmt og overrasket på mig, da jeg smider mine ting på sædet og sætter mig i bagefter. Jeg sætter hovedet imellem sæderne, de nedstirre mig. "Okay hvad sker der for den underlige stemning?!" Jeg finder min telefon frem, for at finde noget andet at lave.12.34
Der er 11 minutter til vi har fri, og min sidste dag på skolen er ovre. Det for mig til at fnise, hver eneste gang jeg tænker på det. Det vil være mega mærkeligt, når jeg ikke går her længere, eller bor her. Jeg bliver kaldt op foran alle på skolen, jeg bliver sat på en stol. Resten af dem fra min klasse stiller sig på en række, med hver deres ting i hånden, jeg kan se nogle af dem og glæder mig ikke. Min bedsteven og kæreste kommer frem, Lucas har en lille paptallerken i hånden og de smiler begge. De vender den om til mig først, og jeg kan ikke lade vær med at grine.
"Vores søde ven og min kæreste" siger Lucas, Ida, min bedste veninde, fortsætter og hænger paptallerkenen om min hals. "Hun er vores 'mode joke' så du må have det godt." Jeg griner selvom jeg tog det på en anden måde, nogle mennesker kalder mig faktisk for en 'mode joke'. Så det var ikke sjovt.Senere finder jeg min taske, måske kan jeg nå ned til bussen, bare én gang i den her uge. Men så ser jeg at Lucas og Ida krammer, det distraherer mig og jeg går surt forbi dem, MED VILJE.
"Hyg jer, resten af skoleåret" hvisker jeg, og håbede på at de ikke hørte det men: "nej hey!! vent?! Det er ikke som du tror." Jeg kan høre Lucas' stemme glide væk bag mig. Hans fødder larmer i gruset, han griber fat i min arm og ser mig dybt i øjnene.
"Hun græd fordi du skulle afsted, derfor krammede vi. Og JEG ELSKER DIG!!" Det var den første gang vi har sagt det, altså han sagde det, men...han elsker mig. "Kom med!!" Jeg trækker ham ind i bussen og smider ham ind på sædet, jeg putter mig indtil ham og kysser vores sammenflettede fingre.Lucas' perspektiv
Jeg ser ud af vinduet og kan se Ida komme løbende, hun nåede ikke bussen. Men jeg ved det ikke var det hun kom efter....Hun trækker mig ind i hendes hus "kom mine forældre er ikke hjemme, vi kan hygge lidt." Jeg griner akavet og nikker bare, jeg må snart fortælle hende det....
Hun tager mig med op til hendes seng, hun tager hænderne op under min trøje og smider mig tilbage. Hun begynder at kysse mig, op og ned af halsen, jeg kan ikke lade vær med at smile...også selvom det her er så forkert.
"Vent vent Mag?!" Jeg skubber hende væk "hvorfor tøver du, jeg troede du elskede mig,!!" "Det gør jeg, selvfølgeligt gør jeg det, men jeg har det skidt." Hun lyser op i ansigtet "måske skal vi bare se en film?" Jeg nikker og kysser hendes pande. Hele tiden kører den her pige igennem mit hovede...Hej håber i kunne lide dette første kapitel/episode
-Emma
YOU ARE READING
Im the fuck boys night plans
Teen FictionEt sekunds stilhed, og et lille smil, var nok til at fælde en af de fuck boys som styrer skolen. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Maggie en 16 årig teenager som opfører sig som hun typisk skulle- dvs, snobbet moody, Jealous, og...