(180207) • HyoRin & YiFan •

69 21 35
                                    

Już od kilku dni chodziły plotki, że jedna z uczestniczek programu zagra w dramie.

Dopiero dzisiejszego dnia dostaliśmy pewne informacje.

Oh HyoRin oraz Wu YiFan zagrają razem główne role w Rivalry!

Dzisiejszego popołudnia wyszły również dwa teasery oraz opis dramy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dzisiejszego popołudnia wyszły również dwa teasery oraz opis dramy. A oto one:

TEASER #1

TEASER #2

OPIS

Od przeniesienia Hong ShinAe (Oh Hyorin) do nowej szkoły, klasa, do której trafiła, podzieliła się na dwie grupy - uczących się oraz olewających naukę. Pierwsza grupa to głównie bogate osoby z zapewnioną przyszłością. Na ich czele stoi Baek YoungHo (Wu YiFan). Druga część klasy to nastolatkowie z marzeniami. Nie mają bogatych rodziców, ani zapewnionej posady po ukończeniu nauczania. Dlatego nie przejmują się stopniami i nie mają zamiaru przykładać się do studiowania. Kieruje nimi ShinAe. Uczennica często zamyka się na dachu szkoły, czym intryguje YoungHo. Jednym z problemów liderki okazuje się być MinJoo (Chae SooBin), która za wszelką cenę chce uprzykrzyć życie Hong.


Pierwszy odcinek pojawi się już pierszego marca bieżącego roku!

Warto również wspomnieć o tym, że jeden z OST do Rivalry nagrała Ban HaNa - programowa partnerka Xiumina! Przesłuchajcie go koniecznie!

Co sądzicie o dramie? Myślicie, że HyoRin poradzi sobie jako aktorka? Jak podoba wam się OST HaNy? Podzielcie się wrażeniami w komentarzach!

helloexo! » apply fiction « ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz