Stop klamstvám

5 1 0
                                    

Určite veľa z vás sa zamysli nad tým nápisom.Každý z nás sa stretne so slovíčkom klamstvo.Ruku na srdce ľudia sa boja povedať do oči pravdu je na to veľa dôvodov,ktoré vplývaju na ten strach to povedať väčšina z nás si tu pravdu zobere k srdcu a cíti sa smutný,sklamaný z toho čo urobila alebo zas neurobil.Ale nejdem hádzať všetkých do jedného vreca.Málo z nás tu úprimnost bere ako za normálnu vec nepripušta si to a je rád,že vie ako na tom je a váži si to.Ale je tu veľa takých,ktorý to nerešpektujú neponaučia sa,urazia sa a budú si tvrdiť svoje a pri tom je to lož.A ako sa hovorí lož ma krátke nohy.Pravda vždy vynde najavo a je jedno akým spôsom.Ja som tiež priznávm klamala stále vkuse som hrala na dve strany no potom ako prišla stredná škola vďaka ktorej som rada,že ma naučila povedať si vždy čo si myslim nebať sa povedat pravdu,neklamať a nikdy nehrat na strany inak ľudia si k tebe budu velmi dovolovať a šikanovať zato aká si slabá,tichá a utiahnutá.Prešla som si to celou základnou a ako som to zmenila nebojim sa ničoho prekonala som strach z toho čo som nikdy neverila,že to dokážem.Ale to vás zmenia aj okolnosti,ľudia a situácia v ktorej sa ocitnete.Budte sami sebou.Viem ake to je zažila som si to a teraz som oveľa štastnejšia a som na seba hrdá.Hlavne sa naučte povedať tu pravdu s citom aby ste niekoho neurazili a hlavne v klude a to už je na tom človeku ako to zobere.Len jedno vám prestante klamať nemá to význam,zobuď sa klamstvá ti nezvyšia tvoje ego!Raz spadneš a pochopiš.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 07, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Stop klamstvám!Where stories live. Discover now