NIE CZYTAĆ TEGO OPISU. OPIS TROCHĘ NIE AKTUALNY A AUTORKA JEST ZBYT LENIWA BY GO POPRAWIĆ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miłego czytania innych rozdziałów :3
Amelia- No więc to być przyjaciółka moja i Zuzanny, wydaje się być spokojna i normalna lecz tylko wtajemniczeni znają prawdę B). Uzależniona od musically
Oliwier- taki typowy duch, niby jest na lekcji ale się nie odzywa. A jak już dojdzie do tego cudu to strasznie wkurza. Oraz jest strasznym kablem, przez co moja nienawiść do niego wzrasta. Przyjaźni się z Kacprem (czyt. Klockiem)
Janek- Mój sąsiad z ławki na biologii. Typowy śmieszek. Super kumpel chłopaków z klasy. Ma często brzydkie myśli i jest raperem
Miłosz- On jest tak wkurzający, że go aż brak mi słów. Lubimy się wzajemnie obrażać, oraz jesteśmy zmorami pani od historii, bo ciągle gadamy na tej lekcji.
Kacper (Klocek)- On jest cichy. Przyjaźni się z Oliwierem. Jest równie wkurzający jak jego kumpel. Także jest duchem. Na dużo jedynek.
Zuzia- Przyjaciółka Amelii i moja, jako pierwsza do mnie podeszła na początku roku szkolnego :'). To jest odmienna w pewnym sensie wersja Amelii. Lubią się uczyć, lecz Amelia jest bardziej pokręcona B). Razem dzielimy funkcję Gospodarza klasy.
Julia (Ja)- Co by tu o sobie napisać? Hmmm jestem znana w praktycznie całej szkole... Przyjaźnię się z Dziewczynami z mojej klasy i kilkoma młodszymi osobami. Uczę się średnio...
Kinga- Najmniej ją lubię z dziewczyn. Czasem mamy dni że gadamy z sobą normalnie, lecz zazwyczaj kłócimy się. Mamy podobne kłótliwe charaktery. Lubi działać mi na nerwach. Już kilka łez przez nią mi w tym roku poleciało.
Bartłomiej- to być Bartek. Najbardziej trzyma się z Miłoszem. Często się spóźnia, oraz jest jednym z najnormalniejszych ludków (z części męskiej) naszej klasowej rodzinki :').
Filip- Znany jako Skrzat Ibduz. Koleguje się ze wszystkimi chłopakami.
Monika- Ta to dopiero się odmienia. Jako jedyna z klasy czytała/oglądała i lubi Harry'ego Pottera ;_;. Pisze książki tak jak ja i z nią da się porozmawiać na wiele normalnych tematów.
Wiktoria- Wikulutek, ona jest spoko jest z nią beka
Kacper- Kumpel Janka
Lewek- ksywa z tąd że ma bujne włosy niczym lwia grzywa. Często też mówią na nią koń że względu na jej śmiech. Z nią nie są się być poważnym. To moja bff Forever.
Dominik- klasowy fotograf
Tomasz- Tomek, znany jako Tomasz Grzyb i Szympek. Przyjaźni się z ze wszystkimi chłopakami. Jest najniższy w naszej całej klasie. Lubi nagrywać. Jest youtuberem.
Julia P.- Petka, Przyjaźni się ze wszystkimi. Lubi śpiewać i grać na instrumentach. Jest pańdzią xD
Martyna: dołączyła do nas na początku drugiego semestru. Ona tak jak ja przeszła do tej szkoły że szkoły sportowej :')
Dobra znacie już naszą 18 osobową klasę, wychowawcą jest pani Judyta, od geografii. To tyle :)
CZYTASZ
Talks || By Klasa 7b ✓
RandomKilka śmiesznych sytuacji z życia pewnej ciekawej klasy do której przypadło mi chodzić Start: 8 Marca 2018 roku Koniec: 30 sierpnia 2018 roku II część: Talks 2 ||~by klasa 8 Start: 3 września 2018 roku Koniec: 19 czerwca 2019 III część: Cyfrusy tal...