ZAKOŃCZENIE

69 5 0
                                    

Poprzedni rozdział był już ostatnim, zaraz jest nowy rok szkolny i razem z moją klasą przestajemy być klasą 7b, po okresie wakacyjnym będziemy klasą 8b, dlatego dnia 3 września 2018 roku, na moje wattpadowe konto wbije kolejna książka będąca drugą częścią o tytule ,,Talks 2 ||~by klasa 8b". Bardzo wam dziękuję za te wszystkie gwiazki i wyświetenia (4,34tyś wyświetleń i 622 gwiazki)
To jest naprawdę świetny wynik patrząc na to że prowadziłam tę książkę sześć mięsiecy.

Na samiuteńki koniec opiszę dzień w którym wszystko się zaczęło, bo to była naprawdę ciekawa historia:

Pewnego dnia, próg jednej z Gdańskich szkół prekroczyła nowa uczennica, Julia. Po siedmiu latach nauki postanowiła się przenieść ze szkoły sportowej, tutaj. Chciała zacząć wszystko od nowa. Z wielką chęcią zmian skierowała swoje kroki do sali gimnastycznej w której gromadzili się uczniowie, za jakieś dziesięć minut miało zacząć się uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego. Julia rozejrzała się po sali szukając jakieś znanej twarzy. W wakacje udało jej się poznać kilka osób które razem z nią mają uczęszczać do klasy 7a. Wkońcu ujrzała swoją koleżankę Kornelię, z którą odrazu rozpoczęła konwersację. Po chwili dyrektor rozpoczął swoje przemówienie. Było bardzo nudne i w połowie Julia nie mogła już tego słuchać. Po zakończeniu jakże nudnej wypowiedzi dyrektora, klasy zaczęły udawać się do swoich klas. Pani Marta, wychowawczyni klasy 7a oraz nauczycielka matematyki, zmierzyła wzrokiem nową uczennicę, nie dostała żadnej informacji, że ktoś ma dołączyć do jej klasy. Kiedy klasa weszła do sali Julia zajęła pierwsze lepsze miejsce które było wolne i zaczęła słuchać tego co miała do powiedzenia pani Marta.
Po wypowiedzi nauczycielka wypuściła uczniów, życząc udanego roku i mówiąc ,,do zobaczenia jutro". Julia wraz ze swoją nową klasą opuściła salę, w celu opuszczenia szkoły. Nie zauważyła, że wtym czasie Pani wychowawczyni klasy 7b, pani Judyta weszła do klasy.
Julia miała właśnie opuścić teren szkoły, kiedy wychowawczynie obydwu klas zatrzymały ją.
- Zaszła jakaś jakaś pomyłka i jesteś w mojej klasie. -Wyznała pani Judyta.
Julia otworzyła szerzej oczy.
To
Nie
Mogło
Się
Stać
Nie
Już
Na
Rozpoczęciu
Roku
Szkolnego.

No i taki był mój początek, na rozpoczęciu roku w innej klasie i swoją klasę poznałam dopiero dzień później XD. Mimo wszystko cieszę się że wylądowałam w 7b, a nie w 7a, wiem że nie byłabym tym kim jestem teraz.

Więc no taki był mój początek na koniec książki XD
Jeszcze raz dziękuję za wszystko i do zobaczenia już 3 września w
,,Talks 2||~By 8b"!

~Panna_Evans/Jasio/Julia

Talks || By Klasa 7b ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz