Prolog

16 0 0
                                    

Piciorul o ia inaintea mea si apas acceleratia pana la podea, atunci cand Henry da startul cursei. Trebuie sa inconjuram orasul, iar cine ajunge primul inapoi primeste masina celuilalt sau diferenta de bani. Peisajul intunecat din jurul meu devine neclar in timp ce bag in viteza treapta intai. Rotile scartaie sub mine, lasand in urma un nor imens de fum si totodata si rivalul meu, care blestema dandu-si seama ca ratase startul. Zambesc vag fiindca am un sentiment ca voi castiga cursa. De obicei cand simt asta, chiar devine realitate. Dar nu ma las pe-o ureche fiindca intotdeauna au existat rasturnari de situatie. Zack, adversarul meu reuseste sa ma prinda din urma. Aparent, are destul de multa putere Mazda RX-7. Cel mai probabil a schimbat motorul initial cu unul imbunatatit. Dar nu e indeajuns sa bata Skyline-ul meu. Zaresc o curba in departare, e sansa mea sa-l depasesc. Sunetul motorului turat la maxim imi rasuna in timpane, simt adrenalina cum creste in fiecare parte din corpul meu, incetinind lucrurile din jurul meu. Mintea mea devine mai limpede.

Sunt gata sa castig!

Accelerez fara mila pana la urmatoarea curba si alunec usor, controland derapajul folosindu-ma de frana de mana si rotind volanul in directia opusa a acestuia. Un drift executat perfect. Trec la limita de Zack, apoape atingand parapetul. Sunt din nou in fata lui timp de doua strazi. Mai sunt aproximativ 4 strazi, 5 curbe si ajungem din nou pe strada principala de unde am plecat.

Ma indrept glont cu viteza catre traficul aglomerat din fata mea. Din nou, am o sansa sa-l pierd in urma si sa castig avantaj. Ma uit in oglinda din stanga si vad ca e foarte aproape de mine.  Trec printre celelalte masini, ocolindu-le cu precizie maxima fara sa creez vreun accident. Asta e toata partea riscanta in cursele ilegale,pe langa faptul ca poti oricand sa fii prins de gabori....pardon, politisti, risti sa provoci accidente si sa-i ranesti pe ceilalti din jurul tau. Totusi, asta e riscul meseriei, daca o pot numi asa, fiindca e mai mult o pasiune. Iar toate astea sunt o mare  parte din mine. Ma feresc de un Ford Fiesta si aud soferul acestuia injurand in timp ce eu si Zack continuam cursa.  Dupa ultimele curbe reusesc sa vad in departare Linia de sosire si multi tineri adunati in jurul ei aclamand. O parte din ei pe mine, cealalta pe oponentul meu.

Sunt trezita la realitate de un zgomot puternic, iar masina mea derapeaza putin, reusind sa o redresez fara sa patesc ceva.  Zack mi-a distrus bara din spate. 

-Nesuferitule! sper ca a auzit asta.

Okay, trebuie sa fac ceva cat mai repede. Bag in viteza a 5-a si calc acceleratia pana la podea si tin degetul pe butonul rosu din dreapta mea, fara sa apas pe el. Ma uit in oglinda si vad ca Zack isi foloseste deja nitro-ul. Rad in sinea mea cand acesta ma depaseste si loveste cu mana in volan in timp ce se bucura ca e la un pas de victorie. Credea ca asta-l va ajuta sa castige

Saracul. Nu va sti ce l-a lovit. Asta-i pentru tine, Jason!

Butonul aproape cedeaza sub presiunea degetului meu, iar Skyline-ul o ia la goana ca o racheta catre linia de sosire si fiind in dreptul lui Zack. Fix inainte de terminarea cursei reusesc sa trec peste line cu rotile din fata, asigurandu-mi castigul. In acest moment cred ca adversarul meu isi plange de mila si numara in gand banii pe care mi-i datoreaza. Oricum, in seara asta victoria a fost de partea mea. 

High Speed ChaseWhere stories live. Discover now