Azi este joi , o zi frumoasă ,am inceput ziua la ora 08:00 m-am trezit,dabi asteptam sa ma duc la scoala . După ce mi-am facut temele si am învățat ,am inceput sa ma gândesc ce sa-l întreb pe Chen .
Ce repede trecuse timpul , trebuia sa ma pregătesc sa merg la scoala.
M-am aranjat si arătăm asa:
👇Credeam ca asta e ziua perfecta , pentru a vorbi cu Chen .
Când am ajuns la scoala , m-am intalnit cu Valentina (Regina) si prietenele ei . Ea avea o privire ciudata de parca ar vrea sa mă omoare din priviri. Deodata s-a oprit si mi-a spus:
- Ce faci Fata misterioasă? Spuse Regina.
-Foarte bine! Tu ce mai faci ?
-Bine....
Apoi se indepartara.
-Am un plan cum sa o fac pe Ariana sa plece de langa Chen! Spuse Valentina fericita.
-Ok, ai vrea sa te ajutam ? A spus Kim.
-Desigur ca da , dar nu vreau sa spune-ti mai departe planul.
-Da !!! Au spus cele doua prietene ale ei .Eu am vorbit cu Chen si am avut emoti mari...
- BUNA !VOCEA IMI TREMURA .
-HEI!îmi pare rău pentru ieri ca am dat peste tine ,iarta-ma !nu a fost cu intenție.
- Te iert ,dar de fapt este vina mea trebuie sa fiu mai atenta.
Apoi sa sunat si am intrat în clasă eu stăteam cu prietenul lui în banca si eram în banca a 2 a .
Prima oră a fost de matematică si cred ca din cauza lui Chen nu ma puteam concentra ...
Profa de matematică arată asa:
👇Ea se numeste NINA CRATWY
Preda matematica are doua fiice pe nume:Alice si Sorina , Nina preda în scoala noastra de 4 ani .Pana acum nu a lăsat pe nimeni repetent / corijent ,chiar daca doi colegi chiar meritau.Nina are 39 de ani si are ochii verzi ,parul saten închis +un ciudat simt al umorului .
Dar în a doua pauză prietenele mele m-au intrebat ce mai fac ,eu am zis ca a început sa-mi placa de Chen . Fetele au rămas uimite când m-au auzit .Ele mi-au spus :
- Stii ca te place ? Te place foarte mult!
-Nu chiar ...
Seara cand s-au terminat orele pe la 18:00 am fost uimită de ce am facut azi , pentru ca nu am mai fost timidă . Nu voi uita niciodată aceasta zi , pentru ca am renuntat la timiditate si am avut curaj .
Azi am avut a doua oră literatura .
Profesorul arată asa:
👇Il cheamă John Sot . Are 40 de ani si preda literatura în scoala noastra de 6 ani. Nu-mi place la el faptul ca este morocănos si ca se ataca usor.
Pana acum a fost mereu supărat pe noi .Apoi a treia ora a fost de muzică cu Amelia Cucu.
Ea arată asa :
👇Plus este si diriginta mea .Eu cred ca e o ființă buna la suflet cu un fel aparte ea are 39 de ani si este primul ei an în scoala noastra . Eu mă bucur ca o am ca dirigintă.
As vrea sa vă fac cunostinta cu o colega de-a mea .
Se numeste Cornelia si este fiica directoarei.
Ea arată asa:
👇Am aflat de nou ca ea este buna prietena cu Chen , dar atât .Ea sa nascut pe data de 11.01.2006.
,are deja 12 ani .Ea locuieste intr-o clădite inalta (ca un bloc) de pe strada Aleea Catelusilor .Este o strada foarte locuită .Si asta e prietena mea mult iubita mea prietena Jenifer.
Asa arată ea azi a spus ca în fiecare zi o sa meargă la cafeneau scoli si sa bem o cafea sau un capucino sau un suc.Azi m-ia dat sa gust noua aromă a sucului nou adus în scoala . Sucul se numea Fericire si răbdare avea un nume ciudat.Mai multe in capitolul 3 .
CITEȘTI
Fata misterioasa
RomanceÎn aceasta poveste este vorba despre o fata misterioasa, ea se muta intr-o noua scoala . Ea încearcă sa se acomodeze , dar a avut nevoie de niste prietene care sa o ajute. Ea a facut usor rost de 3 prietene , ele aveau o prietena rea numita in scoal...