Geceleri penceremden dışarıya baktığımda karanlık dünyamda ne bir kötülüğün ne de bir iyiliğin olamayacağını hissediyorum. O karanlık gecelerde insan kendiyle yüzleşiyor. Gece olduğu zaman kişi acılarıyla , yalnızlığıyla kendiyle ve daha nice acı dolu duygularıyla yüzleşir. Kimsenin olmadığı bu alanlarda kişi kendisiyle baş başa kalır. İşte tam da bu durumlarda hüzün kendini gösterir . Karanlık insanın içine , dertler düşünceler gün yüzüne çıkar. Yatağıma gidip uzandım. Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladığında uykumun geldigini anladım. Ve gözlerimi kapatıp kendimi huzurun kollarına bıraktım. Sabah güneşin ışıklarıyla gözlerimi açtım. Biraz daha yatağın içinde kaldıktan sonra kalkıp rutin işlerimi yapıp üzerimi giyindim. Aşağıya indiğimde evde kimsenin olmadığını gördüm. İse gitmişlerdir diye düşünüp mutfağa doğru ilerlediğimde kahvaltının hazır olduğunu gördüm. Oturup birşeyler yiyip kalktım. Spor ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Sahile inip bir bankta oturdum. Gözlerimi kapatıp denizin huzur verici sesini dinlemeye başladım. Biraz öyle durduktan sonra gözlerimi hafif aralayıp saatime baktım. Dersimin başlamasına biraz daha vardı. Ayağa kalkıp yavaş yavaş okula doğru yürümeye başladım. Okula vardığımda sinifima doğru ilerledim. Sınıfa girdiğimde henüz kimse gelmemişti. Sırama oturup telefonuma bakmaya başladım. Telefonla ilgilenmekten sıkılıp telefonu cebime koyup camdan dışarıya bakmaya başladım. Sınıf yavaş yavaş dolmaya başladığında çantamdan kitaplarımı çıkarttım. Birkaç dakika sonra hoca sınıfa girdiğinde sıkılgan bir tavırla onu dinlemeye başladım. Zıl çaldığında cüzdanımdan paramı alıp kantine indim. Bir çay alıp tekrar sınıfa çıktım. Dokuz saatin ardından sonunda okul bittiğinde çantamı toparlayıp sınıftan çıktım. Eve vardığımda annemler evdeydi. Odama gidip üzerimi değiştirip tekrar aşağıya indiğimde annem ve babam sofraya geçmişlerdi. Bende yanlarına gidip oturduğumda birşeyler yiyip herkese iyi geceler diledikten sonra tekrar odama çıkıp kapımı kapattıktan sonra yatağıma uzandım. Biraz daha yatağın içinde durduktan sonra canım sıkılmaya başladı. Telefonumu elime alıp saatime baktım. Saat çok geç değildi. Yatagimdan kalkıp dolabima doğru ilerledim. Kapağını açıp içinden siyah uzun bir etek ve üzerine de bir badi ve badinin üstüne de hırka çıkarttım . Hızlı bir şekilde üzerimi değiştirip şalımı taktıktan sonra telefonumu da alıp aşağıya indim. Annem ve babam televizyon izliyorlardı. Onlara biraz sahile gitmek istediğimi söyleyip evden çıktım.