8♡Discussion hamber

135 24 2
                                    

Kringgggg

Loceng menandakan wktu rehat dh hbs~

Aku ngn geng aku pon msk kls after gado ngan 3LY henet uh *blekmun*

"Weih kau gado ke td ngan 3LY?dorang pndg kau xpuas hati do aku perati je dr td patu kt kantin td kecoh² pal"soal Ong

"Haah aku gado asl?"

"Oh patutla..gado psl pe?mesti sbb Dk kan sbb dia hot skang haha"

"Yela psl dia aku xtau pal 3LY tu tuduh aku memacam kata memacam psl aku do padahal aku duk sblh dia je pon bkn buat maksiat eii bij² uh"

"Alaa kau mcm xkenal dorang..dorang tu nk goda org yg hot je kt sch ni ngan aku pon prnh dorang nk goda tp bkn Sally&Molly..si Jolly tu eii geli aku bila dia ckp ngan aku aku buat bodo je or berambus cpt² yela kang tmbh dosa aku je"

"Ceh ngaku prnh kene goda getik aku eii weih dhla dorang tu xyah lyn sngt do minah² camtu bole bwk msk hutan kot tp en..tah² hutan pon x terima dorang"

"Haha bongok Rose weih Dk tau ke kau gado ngan 3LY sbb dia?"

"Tah aku xrasa dia tau"

"Oh okla cg dh sampai aku duk dulu"

"BANGUN!ASSALAMUALAIKUM USTAZAH!"

"ASSALAMUALAIKUK USTAZAH!"

"Waalaikumusalam ok sume bole duduk baca doa"

N sume baca doa

"Sy nk bg kerja tp kerja berpasangan..pasangan awk ialah org yg duduk di sblh awk xbole tuka² lg satu sy bg tajuk ni lain² ngan org lain means gp ni lain tajuk gp lain lain tajuk"

"Alahai sazah xkn sy nk pairwork ngan Dk ni?xle ke ngan org lain?ngan pompuan?"

"Xleh kalau awk tuka kang tkt ade yg xde pasangan lak so ikut je org yg sblh awk since meja pon dua² lgpon bkn sy suruh buat maksiat pon buat kerja sama² je"

"Hmmm ok sazah"

Aku mengeluh heih

"Ok Rose sy nk awk dgn Dk buat powerpoint tntg  MUNGKAR DICEGAH HIDUP BERKAT sy nk kamu dua bentang ni minggu dpn ok"

Hadumek sazah ni mcm perli je do yela org sebelah aku ni kan asyik tegur aku**roll eyes**desis hati Rose

"Ok ustazah"sahut Dk smbl tersenyum

Kringggggg wktu sch dh tmt yeyeh

"Weih Dk hang nk kita meet kt ne?umah kau ngan aku dkt jers hoho nk wat kt laman umah aku ke?almaklumla umah aku ni besar*riak*"

Huhu Rose umah kau ngan Dk tu sama besar sajers helemek punyala riak ank org ni

"Bole gak apakata kan awk ajk kwn awk skali yela xkn kita dua je kang hmm"

"Helemek perlu ke bhai?kau tau en umah kwn² aku jauh..tp tapela aku tau niat kau untk menjauhi kemaksiatan tu aku phm k nnti aku roger kwn aku ke"

"Abg awk still ade kt rumah ke?"

"Yes dia blk U next week weewooweewoo"

"Oh k bye assalamualaikum jumpa ptg ni kol 4 tau!"

"K"

Rose pov(dirumah Rose)

Aku kerling jam menunjukkan kol 3:45 n aku x call lg kwn aku eih hanat Rose

Aku pon cpt² la mencapai phone dan dail no kwn aku

Tuutt tuutt tuutt tuutt

Eh henet mn sia Mawar ni wadu

[C]Pemanah Imanku | DkWhere stories live. Discover now