Capitolul 1

47 3 2
                                    

Abbey

- Haide , vino odata!!!! Te așteptăm toți! !!! Îmbrăcate mai repede!!!!!
- Vin acum mama ! spun  eu puțin grăbită punandumi tenesii in picioare.
Noi avem un obicei. In fiecare zi noi mergem sa alergam seara pe strada sau in parc. De obicei îmi place dar acum nu am starea de spirit necesară.
-Am terminat!  spun eu triumfătoare.
-Bine Abbey spunemi ce sa intamplat,spune mama.
-Am fost la scoala si sau luat de mine badboys ca nu iam lasat sa copie tema mea la mate. Si mam luat la bataie cu ei.....
- cum??? Teai batut cu toti badboyy ???
- da mama , acum lasama sa continui.
Si cum erau 6 si eu eram una ....
- iai batut??? Se baga in discutie tata.
- ceeee??? Logic ca da!!!! Numai ca ma vazut directorul si imi da detentie cu toti ceilalti 2 saptamani si o sa inebunesc....
- Nicio problema Abbey, spune sora mea cu voce cleioasa. Te ajut eu sa te obișnuiești.  Ce zici ?
- Nu mersi. Deja esti cosmarul dimimetii.
- Bine , răspunde ea. Dar daca te răzgândești sa ma anunti.
-ok răspund eu.
Am continuat sa alergam in liniste ceea ce este ceva neobișnuit pentru noi , dar nici eu nu voiam sa deschid un nou subiect de discutie. Ma gandeam la Raven , prietena mea ce mau buna si la diferențele dintre noi.
Eu sunt genul de fata badgirl si ma imbrac ca o rebela iar iei îi place tot timpul sa meargă la mall si sa se machieze.
Dintro data tata se opreste din alergat. Toti ne oprim si ne uitam la fata lui.Are o fata !
- ce ai patit? Intreba mama
- Cred cam auzit ceva, raspunde el nesigur. Ma simt urmarit. Voi???
- si eu ma simt ciudat ,desi minteam.
- eu zic sa plecam de aici.
- iar eu zic sa asteptati , zise o voce sinistra de la baza unui copac si iesi din umbra un om cu gluga neagra pe fata.
- ce vrei Alex, spune tatal meu.
Stai, astia doi se cunosc??? De unde se stiu? E ceva putred aici. Suntem pe o strada pustie iar la umbra altor copaci văd alti oameni care stau cu pistoale cu in mana, probabil asteptand semnalul sefului lor Alex.
- ce vrei Alex ? Intreba tata din nou.
- ce tiam cerut acum mult timp Marius, spuse el cu voce harsaita.
- raspunsul e tot nu ,răspunse el .
Intre timp tata imi facea semne de atac iar mamei sa fuga si surorii mele. Motivul pt care tata imi spunea sa atac era faptul ca eram cea mai tare la arte marțiale si centura neagra la karate si jujitsu. (O mica plăcere a autorului de o mica surpriza , haha)

- bine raspunde Alex cu voce mieroasa . Atacati oameni buni!!! Striga el catre ai sai!!!



Asasinii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum