Poviem si pustite tu pesničku. Ďakujem 😂😁
Po 30 min
"Aaaa" zakričala som keď na mňa niekto spadol. 'ja toho Alfu pretrhnem' pomyslela som si. Pozriem sa kto to na mne leží... Samozrejme kto iní ako on... "Alfaaaaaa" zakričím naňho keď mi dá "pusu" na tvár. Začnem si utierať tvár, príbehnu za mnou otec, Vil a Sebo. Začnú sa na mne smiať. "Čo dneska je nejaký smiešny deň alebo čo?!"opýtam sa ich s troškou nenávisťou v hlase." Nie neni"povedia všetci naraz a ja sa na nich pozerám ala jebe vám už načisto?. "Tak prečo sa teda smejete?" poviem im a oni sa začnú ešte viecej smiať. 'Bože ja ich zabijem' zase som si pomyslela. "Do piče už mi konečne poviete čo je také smiešne?" zakričím na nich. Oni sa iba pozrú na mňa a potom na Alfu. Ani som si nevšimla keďy zo mňa zliezol (😂). "No to je tak, že Alfa už z teba zliezol a ty si stále ne zemi" povedal Sebo. "Ha ha ha moc smiešne" povedala som ironicky. Postavila som sa zo zeme a išla som do izby. Ľahla som si na posteľ 👇🏻a relaxovala. Počula som otvorenie dverí. "Alfa? Poď sem" povedala som a potlapkala som na miesto vedľa mňa. Po chvíli som cítila, že sa posteľ prehla. Pozerala som a skoro som dostal infarkt. Keď som zistila, že to neni Alfa ale Sebo. "Boha chceš aby som dostala infarkt?!" povedla som a chytila sa za srdce. "To by bola škoda." povedal. Iba som nad tým pretočila očami. Ľahla som si zase na brucho a pomalí zaspávala. Len to by tu nemohol byť ON a neľahnúť si na mňa. Pozrela som na naňho takým tým pohľadom ala nejebe ti už? Iba sa pozral na mňa a usmial sa. "Čo? Ani ľahnúť si nemôžem?" povedal s pobavený v hlase. "Nie" povedala som jednoducho a dala ho dole zo mňa. Iba na mňa pozrel ublíženim pohľadom. Iba som sa na tom Zasmiala. Počula som ako mi zvoní mobil. Svietilo tam nemo Paťka🐴.
(P=Pata N=Nataly)
P-" Kde si v riti?!"
N- "Ježiš prepáč ja som zabudla hneď som tam." povedala som ani som nečakala na odpoveď a zrušila. Ihneď som vyskočila z postele na čo sa Sebo zjebal z postela. Iba som sa na tom Zasmiala sa utekala ku skriňi. "Boha musela si tak vyskočiť z tej postela?!"povedľa keď sa išiel postaviť zo zeme." Predstav si, že áno "on iba prevrátil očami.
....
AHOJTE.
DÚFAM, ŽE SA VÁM PÁČILA TÁTO ČASŤ. BUDEM RADA AK ZA NECHÁTE NEJAKÝ TEN KOMENTÁR 😂😂 ABY SOM VEDELA, ŽE TO AJ NIEKOHO BAVÍ 😂😂