Era o zi normală,Andreea se întoarce de la iubitul ei,în drum spre casă primește un apel de la actualul ei iubit (care devine fost)pentru a-i transmite ca numai vrea să fie cu ea. Fetei,îi dau lacrimile,rămâne încleștata,si isi scapă telefonul pe jos după auzul acestei vestii..
Ajunge acasa,se duce direct in camera ei,se închide acolo pentru ore întregi,vorbind cu ea însăși,acuzandu-se singură ca ea a facut ceva ca numai ea este de vina. Își bagă capul in perna,îi curg siroaie de lacrimi,si intr-un sfârșit adoarme. Peste noapte se trezeste, voia sa-l sune pe iubitul ei inapoi sa afle motivul de ce,sperând poate se vor împăca. Cu vocea tremurânda îi spune:
Andreea : Ce faci puiule ?
Fostul ei : Ce mai vrei? Lasa-ma,Nu ma mai cauta,nu te mai vreau!
Andreea : De ce??? Ce am facut?
Fostul ei : Destule hai pa,șterge-mi numărul.
Beepppp..........
Fata scapă telefonul din mână si incepe sa plângă iar... Era intr-o agonie totală,toata viata îi se spulberase crezând ea.. Zile întregi petrecute în casa,plângând... Iar el fericit cu altele...
De ce trebuie noi fetele sa suferim pentru ceea ce fac băieții ?
Doar pentru ca noi iubim iar ei sunt prea lejeri si fug de obligatii?Oare? Păi mai băieții înafară ca aveti o pula intre picioare,nu sunteti diferiți fata de noi cu nimic,din contra mult mai josnici..
Stiti sa va bateti joc de fetele care va iubesc?
Dar sa va dea Dumnezeu sa va vedeti fetița suferind după un josnic,exact cum ati facut voi cu alte fete.
Si mai am o intrebare băieții,de ce nu va place cand fetele se poartă exact cum va purtați voi??
Fetele mele,plimbăti-va peste tot,iesiti,nu trebuie sa stam in casa sa ne închidem urmărindu-l pe x cu cine iese afara. Cu cât vede ca esti mai atrasa de el,cu atât isi ia aere mai mult!
Distrati-va,sa va caute băieții,nu voi pe ei,sunt băieții frumosi cu caracter diferit si arogant crezând că ei sunt cineva,iar cei cu aspect mai neplăcut care stiu sa iubească si sa tina o persoană langa ei. Aveti grija ce alegeți,si ce iubiți!!!
Va multumesc mult! ❤🙏
CITEȘTI
Singura intre 4 pereti
Teen FictionBuna,am revenit. Se pare ca va placut mult prima mea povestire,si am zis sa continui,si aici e legată de fete. Sper sa va placa ! Lectura plăcută!