Intr-o zi cu soare ma gandesc sa vad ce mai e pe facebook cand de o data vad o fata frumoasa, era atat de frumoasa incat iti putea teia respiratia. Dupa cateva ore intru eu linistit pe messenger sa vad cu cine pot vorbi si eu, insa aveam un mesaj de la ea.Numele ei era Loredana, era o fata de 14 ani , frumoasa , cuminte , intelegatoare si care avea mereu simtul umorului.
Dupa cateva ore intru eu linistit pe messenger sa vad cu cine pot vorbi si eu, insa aveam un mesaj de la ea. Am inceput sa vorbim din ce in ce mai mult, chiar imi place. Nu a durat mult timp si ne-am decis sa fim impreuna.
Urmatoarele zile pentru mine au fost cele mai frumoase din viata mea. Chiar daca eram foate ocupat , tot timpul imi faceam timp pentru ea. Ma interesam despre ea ce face, cum se mai simte. Totul a fost frumos pana cand intr-o seara m-am gandit sa vad ce mai e nou pe facebook apoi am vazut ca ea s-a pus intr-o relatie cu un alt baiat.Am simtit cum mi se sfasie inima.
I-am dat mesaj si am intrebat-o daca e vreo gluma. Dupa putin timp mi-am dat seama ca nu e o gluma. Cand aveai de gand sa imi spui? o intreb eu. Acum! imi raspunde ea. Daca imi spuneai mai din timp intelegeam dar asa imi e greu sa inteleg. ii spun eu .
Cu inima franta am lasat-o sa fie impreuna cu el. Chiar daca mi-a facut atatea eu nu m-am suparat pe ea. Ceva timp nu am vorbit pentru ca nu doream sa ii creez probleme cu noul ei iubit, pana cand int-o zi cand am inceput iar sa vorbim.
Ea imi spusese ca se despartise iubitul ei. Insa va trebui sa mai treaca un timp pana imi voi recapata increderea totala in ea. Viitorul va decide totul.
Aceasta a fost povestea mea sper ca va placut!