LİSELİ KIZIN GÜNLÜĞÜ

1.1K 14 0
                                    

Merhaba ben Mira. Ankara Atatürk Anadolu Lisesinde okuyorum. Okulda sevdiğim bir çocuk var adı Burak.

Çok yakın arkadaşım Eylül o gün beni aradı ;

"Mira bil bakalım neler oldu.."

Sözünün bitmesine izin vermeden;

"Ne oldu yoksa Burak bana çıkma teklif mi etti? "

Burakla kafayi bozmuştum. Her şeye onu karıştırıyorum.

"Ne buragi kızım ya Serdar bana çıkma teklifi etti. Ayy ne desem acaba "

Serdar Buragin en yakın arkadaşıydı ama serdar bağımlıydi ve bu bağımlılık ona her şeyi yaptiriyordu.

"Eylül saçmalamayi kes o çocuğun ne bok olduğunu biliyosun sana neler yapar sakin öyle bi deli.."

Sözümün bitmesine izin vermeden;

"Mira ne zamandır gözlerim onun üstünde kızım bana bisi olmaz korurum kendimi ben diğerleri gibi değilim."

"Sorun sende değil zaten Büşrayı düşün o da senin gibi düşünüp onla çıktı ve şimdi hamile liseye devam edemedi.

Büşra, Eylül ve benim en yakın arkadaşımdi. Ama şimdi hamile. Hamile olduğu için liseden ayrılmak zorunda kaldı.

"Neyse Miracım benim kapatmam lazım. Görüşürüz "

"Görüşürüz "

Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtım hemen mini eteğimi giydim. Tabiki benimki okuldakilere göre uzundu.   Gözlerim masmaviydi. Hemen rimelimi, rujumu ve allığımı sürüp otobüs durağında Eylülü beklemeye başladım.

"Ben geldim. " dedi Eylül.

"Hoşgeldin canım Serdarla olay ne anlat bakalım."

"Telefonda anlattığım gibi bana çıkma teklifi etti cevabını bugün okulda vericem "

Derken otobüs geldi okula gittik. Gittiğimizde Eylül hemen Serdarin teklifini kabul ettiğini söylemeye gitti yanında Burakda vardı. Serdar, Burak ve bana dönerek bizi yanlız bırakın dedi.

Burak "Selam " dedi.

"Selam"

"Sana bişey söylemem lazım" ...

*************

İlk bölümümüz yarın ikinci bölümü yazicam +3 vote gelmeden bölüm yok Görüşürüz :)

                                                            

LİSELİ KIZIN GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin