Burak tam Merte hamle yapacaktı ki nöbetçi öğretmen geldi. Buraki ve Merti müdürün yanına götürdü.
Eylül yanıma geldi.
"Öğretmen bunları nereye götürüyo ?"
"Kavga ettiler Burak tam Merte vuracakti öğretmen geldi ve müdürün yanina goturdu."
"Vay be neden kavga ettiler? "
"Seyy.. Burak Zeyneple çıktıgini ona teneffuslerde bakmamami istedi."
"Sonra noldu."
"O sinirle Burakin üstüne kahve döktüm tam bana vuracakti ki Mert geldi."
"Şu lise 1 deki ezik Mertmi ahahh "
"Hayır. Lise 2 deki popi Mert."
"Ne..ya.ni.. oooaha senimi korudu."
"Evet. Sanırım artık Buraki unuttum. Artık Merti seviyorum :) "
Biz konuşurken Mert ve Burak müdürün yanından çıkmıştı. Mert benim yanıma geldi ve ;
"İyi misin ?"
"Ben ıyiyım. Teşekkür ederim.."
"Neden teşekkür ettin?"
"Beni koruduğun için. Senin gibi birinin beni koruması.. ne bileyim saçma geldi"
"ahah saçmalama senin yerinde kim olsa aynısını yapardım.
MERTİN AĞIZINDAN
Burak tam Miraya vuracakti ki onu kurtardım. Mirayi bu liseye geldiğinden beri seviyordum. Ama miranin o burak pisliğini sevdiğinide biliyordum.
Miranin gozune girmek için tam zamanı diye düşündüm ve Burakla kavgaya tutuştum.
MİRANİN AĞIZINDAN
Burak tam bana vuracakti ki Mert gelip beni kurtardı. O an Buraktan nefret etmeye başladim.
Ama bu daha fragman yarın Buraki peşimden kosturacagim. Yarın burak ona olan nefretimi anlayacak ama buna rağmen peşinden kosacakti...
"ahah saçmalama senin yerinde kim olsa aynısını yapardım."
Mertin bu sözü kalbimi kırmıştı.
"Tabi o da doğru. Benim bunu benim için yaptığını sanmam sacma zaten neyse görüşürüz."
"Mira durr.. sen. be.ni yanlış anladın."
Tuvalete gittim gözümden istemsizce akan göz yaşlarına hakim olamadım.
Sınıfa girdiğimde siramda...
***********
Yeni bölüm nasıl olmuş cksodjfkd
+3 vote gelmeden gerçekten bölüm yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSELİ KIZIN GÜNLÜĞÜ
Teen FictionÇok Begeneceginizi düşünüyorum votelerinizi bekliyorummm :)