Pff wat een avond. Ik ging naar mijn kamer en kreeg opeens een bericht van een onbekende nummer
Onbekend: Ik mis je nu al.
Ik: Tf wie ben jij en wat wil je van me ?!
Onbekende: Ik wil jou en jou alleen.
Ik: Weet je wat je ook nodig heb ? Een psycholoog.
Onbekende: ik hou van je.
Ik: ik ook van mezelf.
En werd opeens gebeld door Yassine.
Y: Hey stoor ik je ?
Ik: Nahhh ik zat te sms'en met een stalker.
Y: Hahaha 😂. Ik wou je eigenlijk iets vragen ?
Ik: En dat is ?
Y: Ik wil het je face to face zeggen. Morgen om 3 uur naast het parkje dicht bij jou ?
Ik: Shure. Ik zie je morgen welterusten leeghoofd.
Y: Welterusten gekkie.
Ik hing op en viel meteen in slaap.
Next morning.
Vermoeid sta ik op. Urghh ik heb zo'n koppijn.. ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 12:03 u is. Ik sta op ging naar de badkamer en deed mijn routine ( skippen ). Na mijn heerlijke lange douche besloot ik om me al klaar te maken tot als ik geklop hoor. " Open !" Riep ik terwijl ik me zat op te maken. " Hey zussie ik heb een klein ontbijtje voor je gemaakt." Zei ze terwijl ze de wafels, jus d'orange en de de druiven op mijn bureau zette. "Awhh heb jij dat gemaakt ?" Vroeg ik terwijl ik begon te eten van haar heerlijke wafels. " Jep." Zei ze met een glimlach terwijl ze me bleef staren. " Wat wil je ?" Zei ik terwijl ik met me ogen rolde. " Ik ga straks naar de bowling met vrienden kan ik €20 van je lenen voor de snacks ?" "Urghh dit was veel te perfect om waar te zijn." Zei ik terwijl ik naar m'n portefeuille wees. " Bedankt zussie. Oja mam en pap zijn naar voor een dagje naar België gegaan, dus jij zorgt voor mij." En ze deed de deur dicht. Urghh wat heb ik een speciaal zusje 😑
14:57
Mijn zusje was al vertrokken en ik was al onderweg naar het parkje.
Aangekomen zag ik hem al staan naast een fonteintje. "Hey Dounia alles goed ?" Zei hij terwijl we ons vriendelijk omhelsde. " Ja goed. Wat wou je mij zo nodig vragen dat ik tot hier moest komen ?" "Kijk ik heb vannacht niet kunnen slapen, omdat ik alleen aan jou moest denken. Ik dacht de hele nacht aan jou en alleen maar aan jou. Ik wil niet dat we alleen maar vrienden blijven ik wil meer dan dat. Dounia ik hou van je en ik wil je voor mij alleen. Je bent zo'n mooi meisje niet alleen van de buitenkant maar ook aan de binnenkant. Je hebt een gouden hart die voor iedereen open is, je hebt veel respect niet alleen voor jezelf maar ook voor anderen en dat waardeer ik juist aan je. Gisterenavond vroeg ik of je van me hield, maar je ouders onderbraken ons. Dounia alsjeblieft wees eerlijk. Voel je iets voor me ?" En op die woorden voelde ik het weer, de jungle die op zijn kop was, de vlinders die begonnen te fladderen naar alle kanten en mijn hart die zo hart bonkte dat ik het gevoel had dat mijn oogballen op elk moment uit konden vallen. Yassine keek me nogsteeds afwachtend aan. "Ik hou ook van jou Yassine. heel veel zelfs." Zei ik verlegen. Hij keek mij met een groot glimlach terwijl onze lippen steeds dichtbij tot als ik zijn lippen op de mijne voel. " Je maakt me zo blij Dounia." Zei hij hees. En zo bleven we een tijdje..
Na een tijdje hield hij zijn lippen rustig weg. "Ik heb iets voor je, maar eerst moet je je ogen dicht doen en je doet ze pas open als ik het zeg." Ik deed wat hij zei en voelde iets rond mijn nek gaan. "Open." Zei hij. Ik deed mijn ogen rustig open en zag dat hij mij een ketting heeft gekocht met erop de eerste letter van onze namen 'Y&D' en in het goud ook nog. "Awhh Yassine had je echt niet moeten doen ik meen het." Zei ik terwijl ik de ketting probeerde uit te halen. "Nee nee niks ervan. Je bent mijn prinses enzo moet je ook behandeld worden." Zei hij terwijl hij mijn handen kuste. " Kom je mee we gaan samen een hapje eten?" Ik knikte en we gingen richting zijn mooie zwarte BMW richting een Marokkaanse restaurantje.
-
"Ik wil dat mijn prinses haar prins beter leert kennen. En we beginnen natuurlijk met het eten, omdat je dol bent op eten." Zei hij terwijl hij in mijn wangen kneep. "Ja duhh wie houdt er niet van eten ? Maar het klinkt leuk ik zeg je eerlijk ik heb nog een echte Marokkaanse gerecht gegeten behalve de couscous van me ma dan." "Die was zo lekker." "Weet ik. Maar volgende keer ga jij een echte Congolese gerecht eten. Die ik speciaal voor jou ga maken." "Ben benieuwd." En zo gingen we richting het restaurant. Is het niet fijn om iemand anders cultuur te ontdekken ? Niet allen het eten maar ook religie, tradities,..
-
Het eten was echt ZOOO FUCKING LEKKER ❤❤😻😻. OMG IK MOET HIER OPNIEUW KOMEN 😂😏. Na het eten bracht Yassine le naar huis aangezien ik op Aisha moest letten en het was ook best wel laat. Juist toen ik wou uitstappen hield Yassine me tegen. "Krijg ik geen kusje ?" Vroeg hij sneaky. Ik gaf hem een kus op zijn voorhoofd. " Nee niet daar en hij keek me '😏' zo aan." Ik wist wel wat hij bedoelde, maar gewoon om hem te irriteren deed ik alsof ik het niet begreep en gaf hem een kusje op zijn neus en uiteindelijk op zijn zachte volle lippen waar ik een tijdje op bleef. " Dag schatje." Zei Yassine tegen me. " Dag leeghoofd en bedankt voor vandaag." En zo ging ik het huis binnen.
Ik deed me schoenen en jas uit en keek hoelaat het was. 17:32 u. " Aisha ik ben thuis !" Riep ik vanuit de woonkamer. Ze kwam rennend de trappen af met een pakje snoep en chips. " Hier voor jou. Aangezien je deze ochtend zielig was besloot ik om je wat snacks te kopen. Er is pizza in de keuken en mam en pap komen niet voor middernacht. Dus zullen we Netflix kijken ?" " Wat jij wilt." En ik startte Netflix op.
HEEY POEPIES !
QUESTION ( NOODZAKELIJK): mogen islamitische mensen trouwen met iemand met een ander geloof ? Zo niet kun je pleaaassee in de comments of privé schrijven hoe het allemaal gebeurt ?
Xx bubblegumgirlx001