Buna eu sunt, Luna, am 18 ani si de l curand m-am mutat într-o alta tara.Totul este nou pentru mine, nu prea am prieteni decât cea mai bună prietenă pe Nina.Dar de curand nu prea mai are timp de mine pentru că are un iubit pe Gaston cel mai bun prieten al lui Matteo(Matteo fiind băiatul pe care nu in suport).In fiecare zi trebuie să merg în parc sa o acopăr pe Nina si Gaston pentru ca ei vor o relatie ascunsa momentan.
***
Stateam in pat plictisită.. si dintr-o dată în suna telefonul.
Eu:Oare cine ar putea fi?m-am ridicat lenesa din pat ca sa-mi iau telefonul dupa noptieră.Cand mam uitat era Nina.Lam luat dupa noptieră si i-am raspuns.C.T.
N:Alo Luna, dragă mea am nevoie de ajutorul tau....
Eu:Buna Nina, stiu cu ce vrei sa te ajut-spun sigura pe mine.
N:Si...Ce zici?zice Nina foarte răbdătoare..
Eu:Ok..de acord...
N:Ai,multumesc mult, Luna.
Eu:Pentru nimic.
N:Ok, bye, te iubesc..
Eu:Si eu...bye..C.T.I.
*
Ma pregătesc sa ma duc in parc sa ii acopăr pe Nina si Gaston.Cand deodată suna soneria,ma duc sa vad cine e, deschid usa si nu era nimeni.
X:Booa,hey fata deliviry ți-am lipsit?-spune aparundui un zâmbet mic.
L:Ai,Matteo m-ai speriat.
M:Stiam-spune râzând usor.
Eu:Apropo.....Ce cauti aici?-întreb curioasă.
M:Am venit sa te iau.
Eu:Să mergem unde?-intreb curioasă.
M:In parc.
Eu:A...da...uitasem complet.
M:Deci...mergem?
L:Da..hai.In drum spre parc Matteo ma luase de mana, iar eu nu iam spus nimic,doar zâmbesc la el,dupa ceva timp am ajuns in parc unde Nina si Gaston stăteau de vorbă, eu si Matteo ne-am ascuns ca să-i acoperim.......
Stiu cam scurt dar promit ca celelalte capitole o sa fie mai lungi.Sper sa va placa povestea.
Cei care nu stiu...cartea e in colaborare cu user10217021
CITEȘTI
Lutteo pe viata
RomanceBuna eu sunt,Luna,am 18 ani si de curand m-am mutat într-o alta tara.Totul este nou pentru mine.......