Ben Rüzgar Kocaeli Devlet Hastanesinde psikiyatrist ' im maaşım oldukça iyi genellikle bağımlılık üzerine hastalığı olan insanlarla ilgileniyorum. Sonbahar aylarının başlarıydı. Üzerimde piti kareli bir atkı, koyu kahve bir palto ve koyu mavi bir kot pantolon vardı. Klasik giyinmeyi seviyorum.
Starbuks tan çıkmış acı kahvemle hastaneye doğru gidiyordum. Hastahane evime o kadar da uzak değildi. Saat 07.27 idi . tam o anda hayatımın değişeceğini hiç düşünmemiştim . Bir adama çarptım hemde öyle böyle değil adam güçlü olmasa sıcak kahveyi üstüne boşaltmış olurdum. Koyu kahve saçları ve çok koyu olan gözleri ile bana şaşkın şaşkın baktı o an ne diyeceğimi bilemedim duruşumu düzelttim ve kendimi toparlamak için boğazımı temizledim.
- Afedersiniz , önüme pek bakmıyordum.
- Hmh önemli değil...
Daha fazla vakit kaybetmeden adımlarımı hızlandırarak yürümeye devam ettim Utancımdan yanaklarım al al olmuştu . Sanırım adam hafif sarhoştu yüzü o kadarda kötü görünmese bile gözlerinin altı biraz çökmüş , çok belli olmasa da ağzı hafif bira kokuyordu belkide ona kartımı verebilirdim. Ahh ben ne saçmalıyorum ya adam belki bağımlı değilde sadece zevkine biraz içti ? Neyse, ama yakışıklı çocuk fark etmiş midir ?
Bunları düşünürken çoktan ofisime varmış hatta birkaç ofis atlamıştım. Şimdi arkama dönüp geri ofise girecektim sanırım insanlarda bana ne yapıyor bu? diye bakacaklardı. Aman zaten seansım birazdan başlayacak . Hiç uğraşamam. Arkama döndüm ve ofisime girdim.
Boş kahve bardağımı çöpe attım ve üzerimdeki atkı ile paltoyu çıkarıp boğazlı kazağımın üzerine beyaz önlüğümü giydim . Hastam gelmeden önce programıma baktım. Ben programıma bakarken hastam gelmişti . Genç bir kızdı bakışları soluk ama gözleri parlıyordu gençlik güzel şeydi tabii bende o kadar yaşlı sayılmam. İş hayatına yeni atılmış sayılırdım 28 yaşındaydım psikiyatrist olduğum için uzun süre okudum bu yüzden iş hayatına diğer mesleklere göre daha geç başladım ama halimden gayet memnunum.
Kızın yanında annesi olarak düşündüğüm bir kadın vardı. Genç kız bana somurtarak bakıyordu o dakikadan sonra bu seansın zor geçeceğini anladım. Neyse ki çok önemli bir şey yoktu sadece annesi kızının sınavlar için çok stres yaptığı için getirdiğini söyledi kıza birkaç soru sordum ve bir kaç seans daha gelmesini söyledim şimdilik onun için Nervium düşünüyordum.
Bu gün 2 seans sonra 3 saatlik bir boşluğum vardı . Bu zamanı iyi değerlendirmeliyim . Bir anda aklıma çarptığım adam geldi acaba nereye gidiyordu ? Bunu düşünmenin bana bir yararı değil aksine zarar olacağını anladım çünkü karnım fena gurulduyordu ve bu elemanın seanslarımda beni rezil etmesine izin veremezdim sanırım karnımı doyurmalıydım .
Yazar notları
aklıma güzel şeyler geldi ve bu hikayenin sağlam olacağını düşünüyorum. ve spideypool kitabını da en yakın zamanda çıkaracağım merak etmeyin çilekli sütler. okuduğunuz için teşekkürler vote vermeyi unutmayın en kısa zamanda yeni hikayelerde görüşmek üzere <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHO ARE YOU ? | BOY*BOY | TEXTING
RomanceRüzgar ve Ayaz ' ın berrak gökyüzündeki aşk hikayesi . Peki 7 uzun yıl onların arasında bir fırtına oluşturabilecek mi ? 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Başlama tarihî : 10.02.2018