🌹4🌹

30 2 0
                                    

    Günlerden pazartesi Ayaz ile birkaç dakika önce konuştum ve bana alt sokaktaki tren yolunda beklememi söyledi . Aslında bir şeyler içecektik yani o bana öyle söylemiştim ama işler pek planladığım gibi olmayacak sanırım. Üzerime siyah kot,gri boğazlı ince kazak ve asker yeşili parkamı giymiştim . Uzaktan ayazın sesini duymamla durgun ruh halimden kurtuldum.

- Naber Rüzgar

- İyi gibi ... sen ?

- Gördüğün gibi.

Rüzgarın İç Sesi


Abİ ,bu ne ya yani çocuk iyi hoş ama yani biri senin hatrını soruyor. Sen gelip gördüğün gibi diyorsun. İyi çocuksun hoş çocuksun ama böyle olmaz be kardeşim. Ben mi çok tepki veriyorum lütfen söyleyin lan sonbahar ayındayız, bu parkayla dondum bide yarım saat gecikiyor .he yarım saat daha erken geldim o ayrı konu ama olsun. Üstüne bana bir şeyler içeriz diyor ama beni tren yoluna çağırıyor. Bu olaylar sonucunda- pek masum olmadığımı- itiraf edeceğim. Tren yolları her zaman fesat taraflarımı harekete geçiriyor. hani filmlerde olur ya... Tamam tamam, bence iç sesimi dinlemekten vazgeçmelisiniz.


-Beni neden tren yoluna çağırdın ki?

- Seni yakınlarda bir bara götürürüm diye düşünmüştüm ama bir otele gitmek daha güzel olur bence. Sen ne dersin ?

- Yani iyi hatta çok güzel ama ben yanıma çok para getirmedim yani-

- Ahhh... o iş bende tren birazdan gelir zaten bir gecelik sana uyar değil mi ? Olmazsa sabah erkenden çıkarız sen parayı dert etme.

-Tamam öyleyse.


   Bir gecelik oteli duyunca şaşırdım aslında hemde,baya böyle bir şey planladığını hiç düşünmemiştim. Bakalım beni daha ne kadar şaşırtacak. Tren 5 dk sonra geldi ve hemen bindik tren gezilerini seviyordum tabi ama bunu Ayaz ile trene binmek işte bunu asla hayal edemezdim. Benim hayal gücüm mü çok kıt orası tartışılır .... Ama onu çok seviyorum.

Hemde çok


Yazar notları :

-Bölümleri hızlı ama kısa atmayı planlıyorum bu yüzden kısa diye endişelenmeyin lütfen. Spideypool kitabına gelecek olursak uzun zamandır düşünüyorum ve kağıda denemeler yapıyorum ama özellikle Wade' in duygularını tam ifade edemiyormuşum gibi geliyor ve yayımlayamıyorum. Fikirleriniz varsa lütfen söyleyin. Sizi önemsiyorum ,özellikle bu sıralar desteklerinizi bekliyorum sevgiler.

WHO ARE YOU ? | BOY*BOY | TEXTING Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin