osa3

574 7 2
                                    

*taehyungin näkökulma*

olin valmis kuristamaan jungkookin reisilläni. tartuin ködelläni jungkookin reiteen ja nostin sen vyötärölleni ja syvensin suudelmaa. tunsin jungkookin kivi kovan erektion haaruväliåni kohti ja se sai minut käymään kierroksilla. "taehyung, koske mua." jungkook sanoi hengästyneenä suudelman välissä. "jungkook, kai sä tiedät et mulla on daddy kink" kysyin itsekin hengästyneenä. "anteeks, daddy taehyung" jungkook sanoi. tunsin kuinka erektioni kasvoi ja olin valmis repimään pojan edessäni alasti ja painamaan häntä kunolla takaa päin. "jungkook, saanko repiä sun vatteet mulla on autossa vaihtokamat jos haluut lähtä vaatteet päällä täältä." kysyin. "antaa mennä.. daddy taehyung" jungkook vinkaisi. sillä sekunnilla aloin repiä poikaa alasti ja hetkem päästä molemmat olimme alasto ja jungkook oli kumartunut vessanpönttöä vasten. sloin psinaa poikaa takaapäin ja revon tämän hiuksia. jungkook voihki äänekkäästi ja tiesin että muut kuulisivat. "taehyung, kurista mua." jungkook aneli. "mikä oli?" kydyin. "a-anteeks, ku-kurista mu-mua daddy ta-t-taehyung" jungkook änkytti. dillä hetkellä siirsin käteni pojan hiuksista tämän kaulalle ja kuristin tätä. "tuntuu huvältä" jungkook sanoi ja jatkoin tämän kuristamista.

pls help me

daddy jungkookWhere stories live. Discover now