Oh!! Playboy

36 5 0
                                    

Gözlerimi açtığımda kendimi revirde buldum,galiba bayılmışım.Karşımda Clara duruyordu biraz endişeliydi.Hemen olanı biteni anlatmasını istedim.Anladığım kadarıyla kafama top yemişim :D  

Oh! olamaz sakarlığım yine ön planda.Revirden çıkıp dolabıma doğru gidiyordum ki herkes gülmeye başladı.Sürtük Sindy de gülüyordu ona nefretim bin kat artıyordu içimden onun güzel  kıçına tekme atmak geliyordu.

Gözlerim Joeyi aramaya başladı.Onu göremiyordum galiba olanları görmemişti.buna sevinmiştimki birden önüme atladı ve ''Nereye gittiğini sanıyorsun Sakar kız yoksa kafana yine top yemeğemi?'' 

Oh! hayır.Çok utanmıştım ve yerin dibine gircektim.''Pardon Playboy çocuk annenin kıçını tekmelemeye gittiğimi söylememişler.'' 

Sakar olduğum kadar bi o kadarda asabiydim...

''Oh! dikkat et Sakar kız annemi tekmelemek yerine evimizi yıkma.'' Oradan hızlıca ayrıldım ve sınıfa doğru koşmaya başladım.Ne kadar hızlı koşsamda arkadan gelen gülme seslerini hala duyabiliyordum.Joeyle aynı sınıfta olmamız hem sinirlendiriyor hemde sevindiriyor.Dersleri dinlemeyip Joeyi izlemeyi seviyorum.Ama bazen bu durum sinir bozucu olabiliyor.

Dersler bitmeye yakındı,gün sona eriyordu bu lanet olası okuldan çabucak ayrılmak istiyordum.Okul bitmişti.herkez çantasını toparlayıp eve doğru gidiyordu.Dışarı çıktığımda herkez bana garip bir şekilde bakıyordu bundan şüphelenmiştim.

Okulun dışına çıkar çıkmaz bir ses duydum evet bu Joeydi yine bu lanet aşırı derece tatlı olan herif ne istiyordu.''Merhaba Sakar  kız kafana yeni bir top yemeye ne dersin?'' Sinirlenmiştim...

''Oh Playboy bence o topu kıçına yemelisin'' dedim ve hemen ordan hızlıca uzaklaştım.Bu olay canımı sıkmaya başlamıştı ki Daniel geldi elimi tuttu beni ordan uzaklaştırmaya çalışıyordu.Birde ne olsun !!!!!

Herkes aynı anda bana toplar atmaya başladı,birkaç tanesi isapet etmişti canım bile yanmıştı ama bunların hepsinin Joenin başının altından çıktığını tahmin etmek o kadar da zor değildi.

Oh Playboy çocuk yarın kıçına güzel bir tekme yiyiceksin !!!!!!!... 

 Biliyorum hikayelerim kısa ve okuyucularım az ama biraz okuyun gerçekten güzel bi hikaye olucak uzun yazmaya çalışıcam.

Multimedia: Daniel

Ben Ashley!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin