Suvarnamala Stuti

126 14 0
                                    

EESHA GIRISHA NARESHA PARESHA MAHESHA BHILESHAYABHOOSHANA BHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.

UMAYA DIVYASUMANGALA VIGRAHAYA LINGITHA VAMAANGA VIBHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.

URIKURU MAMAAJNAMANADHAM DURIKURUME DURITHAMBHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.

RISHIVARAMANASA HAMSA CHARA CHARA JANANA STHITHI LAYA KARANA BHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.

ANTHAHKARANA VISHUDHIM BHAKTHIM CHATHWAYI SANTHIM PRADEHI VIBHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.

KARUNAVARUNALAYA MAYI DASA UDHASASTHAVOCHITHO NA HI BHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.

JAYA KAILASA NIVASA PRAMATHA GANADHISHA BHOOSURAARCHITHA BHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.

JANUTHA KAJA KINGKINU JHANUTHAT SHABSHAIR NATASI MAHA NATA BHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.

DHARMASTHAPANA DAKSHA TRAYAKSHA GURO DAKSHA YAJNA SHIKSHAKA BHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.

BALAMAAROGYAM CHAAYUSTWADGUNA RUCHITHAAM CHIRAM PRADEHI VIBHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.

BHAGAWANBHARGA BHAYAPAHA BHUTAPATHE BHOOTHIBHOOSHITHANGA VIBHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.

SARVA DEVA SARVOTHAMA SARVADA DURVRITHA GARVA HARANA VIBHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.

SHAD RIOU SHADOORUMI SHAD VIKARA HARA SAN MUKHA SHANMUKHA JANAKA VIBHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.

SATHYAM JNANAMANANTHAM BRAHME THYE THALLAKSHANA LAKSHITHA BHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.

HAAHAA HOOHOO MUKHA SURA GAYAKA GITA PADANA PADYA VIBHO, SAMBASADA SIVA SHAMBHO SHANKARA SHARANAM MAY THAVA CHARANAYUGAM.


SHIVAAYA NAMO OM SHIVAAYA NAMAHA SHIVAAYA NAMO OM NAMA SHIVAAYA

Devotional Pageजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें