Ο Περίπατος.

152 11 10
                                    



Η Αγάπη είχε ξυπνήσει με περίεργο τρόπο εκείνη την ημέρα. Δεν αισθανόταν και πολύ καλά. Ξεκίνησε να κάνει τον συνηθισμένο πρωινό περίπατό της. Στα μισά της διαδρομής αποφάσισε όμως να αλλάξει δρόμο. Ήθελε να κάνει την διαφορά σήμερα. Να βγει λίγο παραέξω από τον <<δρόμο ασφαλείας >> της. Έτσι τον αποκαλούσε. Ήταν ο δρόμος της σιγουριάς. Εκεί που ήξερε κάθε στενό. Εκεί που ήξερε κάθε στροφή. Εκεί που ήξερε κάθε λακκούβα. Είχε μετρήσει ακόμα και πόσα βήματα χρειαζόταν για να τον περπατήσει ολόκληρο και να γυρίσει πίσω.

Εκείνη την ημέρα η Αγάπη ένιωθε πολύ μόνη.

Εκείνη την ημέρα η Αγάπη άλλαξε δρόμο.

Στην αρχή της νέας διαδρομής συνάντησε το Εγώ. Είχε ακούσει αποσπασματικά μερικά πράγματα για αυτό. Ήταν κακό έλεγαν μερικοί. Άλλοι το αποκαλούσαν εγωιστικό. Άλλοι πάλι το έθεταν υπεράνω των πάντων και δεν το περιόριζαν ποτέ. Η Αγάπη ήθελε να φύγει μακριά και να αποφύγει να το κοιτάξει. Πήγε να γυρίσει πίσω αλλά εκείνο την παρατήρησε από μακριά και της φώναξε δυνατά.

''Εσύ εισαι; Αγάπη; Βλέπω καλά;''

Η Αγάπη δεν είχε άλλο παρά να γυρίσει και αντικρίσει το Εγώ.

''Από που με γνωρίζεις;'' το ρώτησε διστακτικά.

''Φυσικά και σε γνωρίζω. Είσαι αυτό που καταπατώ για το καλό μου. Είσαι αυτό που ποτέ δεν μπορώ να πω σε κανέναν, γιατί μου αρέσει να κλείνομαι σε εμένα. Είσαι αυτό που αν το έλεγα ποτέ θα στρεφόμουν ενάντια σε όσα πιστεύω''.

Η Αγάπη δεν ήξερε για τι πράγμα μιλούσε το Εγώ.

''Και σε τι πιστεύεις;''

''Πιστεύω πως η πραγματική ευτυχία κρύβεται σε εμένα και μόνο σε εμένα. Πιστεύω πως εσύ δεν μπορείς να καταφέρεις τίποτα. Με λατρεύω. Και αν ποτέ αναφερόμουν σε εσένα θα ήταν σαν να αφήνω πίσω τον εαυτό μου για να νοιαστώ για κάποιον άλλο. Τώρα φύγε μακριά μου'' της φώναξε και της πέταξε ένα κομμάτι εγωισμό που κρατούσε.

Το κομμάτι χτύπησε την Αγάπη και την πλήγωσε. Έφυγε τρέχοντας μακριά από το Εγώ.

Όταν το Εγώ είχε φύγει πια από το οπτικό της πεδίο, η Αγάπη ένιωσε ξανά ασφαλής. Συνέχισε τον δρόμο της. Σε λίγο συνάντησε τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Ήταν μια παρέα που ποτέ δεν συμπάθησε. Μόλις την είδαν από μάκρια άρχισαν να κάνουν αυτό που έκαναν πάντα.

Ο Περίπατος.Where stories live. Discover now