Cred ca am un am de cand nu am mai scris nimic, dar pur si simplu cheful meu pierise si decat sa scriu ceva care, cel mai probabil era plictisitor si fara pic de noimă, am asteptat sa am acel chef pe care il aveam si atunci. Aparent a revenit. Bunica Mărioara e sănătoasă, la fel de "amuzanta" zice ea , iar glumele ei se îmbunătățesc pe masura ce creste in varsta, glumesc.
Astazi, 11 februarie 2018 bunica mea draga si scumpa s-a gândit să facă ceva mai special. S-a apucat de spus glume de vremea lui Hitler, glumesc nici chiar asa de îndepărtate pentru ca ea este tânără si in puteri.
"Daca l-ai fi prins tu pe tovarășul Ceausescu nu mai erai cu capul doar în telefon m-ai citeai si tu o carte erai si tu mai cultivată, dar de maine o sa vezi tu, te uiti cu mine la Te vreau langa mine, la Teo Show si la știrile cu Hristian Zabag sa mai vezi si tu ce se intampla in lumea"A/N: Incep prin a spune că am stat 5 minute sa-mi dau seama cum se pune bold-ul... am uitat. Chiar în halul ăsta am ajuns :) Am m-ai zis eu ca incep sa postez regulat ca incep o carte noua, dar nu. Acum am in plan sa editez tot de pana acum sa le aduc intr-o forma decentă pentru ca imi vine sa ma dau cu capul de pereți și să-mi smulg firele de par fir cu fir. Sper ca inca mai sunteti cu mine si ca inca am susținerea voastra. Cine e cu noi striga: BUUUNIIIII.