Capitolul 2

1 0 0
                                    


-Inca tremuri. Ai vrea sa mergem sa bem un ceai? Te vei mai icalzi.

-Nu pot. Scuze. Am iesit din casa fãrã bani la mine.

Se simte prost ca il minte, dar nu are de ales. Ea s-a hotarat ca atunci cand va ajunge in acest nou oras, isi va contruii o noua viata fara sa se ataseze de cineva.

O doare gandul ca va fi singura, dar este cea mai buna solutie. Nu mai suporta sa fie ranita si alungata de persoanele de care reuseste sa se ataseze.

Va fi indiferenta. Asa s-a decis. Zambetul ei acum este unul trist, fara vlaga. Dar se chinuie sa arate ca este bine. Mereu a facut asta. De cativa ani joaca un rol care a ajuns sa o pacaleasca chiar si pe ea.

Ii vad cum expresia si ma doare. Ea a ales sa traiasca asa pentru ca prea multi au criticat-o pentru ce nu era si au alungat-o atunci cand avea nevoie.

Baiatul o priveste si parca intelege. El cu toate ca se simte singur, nu este. Are prieteni buni care il ajuta si cu care petrece majoritatea timpului. Ea, ea nu are pe nimeni.

Parintii ei nu mai sunt. Adica sunt vii, doar ca nu sunt langa ea. Si nu vor mai fi. A ales sa se indeparteze de ei pentru a fi in siguranta. Aceasta distanta care s-a produs, a fost din vina lor. Ei s-au comportat asa cum nu ar fi trebuit.

Mama ei este la un centru pentru alcoolici. Consuma alcool zi de zi si nu se mai preocupa de starea ei. Ea s-a indepartat de aceasta incet in fiecare zi, pana nu a mai simtit nimic.

Faptul ca traia in aceeasi casa cu ea a inceput sa o sperie. Plangea noapte de noapte fara ca cineva sa stie si a doua zi se prefacea ca a uitat. Asa cum nici ei nu vorbeau si ea a ales sa se prefaca.

Diferenta este ca ea isi amintea si simtea durere la fiecare gand.

Tatal ei in schimb a fost arestat pentru agresiune. Si acest lucru a degenerat din serile pe care le petrecea consumand alcool.

Totul pentru ea a devenit o povara. Era nevoita sa se prefaca, sa suporte si sa zambeasca. E atat de trist sa o privesti cum se chinuie. A incercat sa formeze in suflet o piedica ce o opreste sa ii mai pese. Dar nu poate. Simte si o doare, dar incearca.

Viata a fost dura cu ea. A avut incercari la tot pasul. A trebuit sa supravetuieasca singura fara ajutorul nimanui.

A ajuns sa fie dispretuita de mama ei care o critica la fiecare pas. O acuza de lucruri pe care ea nu le-a facut si pe care nu le-ar face niciodata. A durut-o, dar a ales sa treaca prin acest lucru.

A incercat sa se ataseze de prietenii ei, dar acestia nu stiau ce simte si nu puteau sa o ajute. Trebuia sa traiasca cu aceasta povara singura deoarce nu dorea sa impovareze. Singuratatea si jignirile au facut-o puternica.

Totusi. A fost nevoita sa se muta deoarece nu mai suporta acea casa, acel oras si acel mediu. Prietenii au devenit straini.

Dupa arestarea tatalui ei au inceput sa o arate cu degetul, sa o vorbeasca pe la spate.

Ar fi putut sa se mute la o ruda, dar nu voia sa mai traga pe cineva in jos cu ea.

De aceea acum a ales sa il indeparteze pe Nick. Nu dorea sa devina o povara pe care nici chiar ea nu ar mai fi putut-o purta.

....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 21, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ImpreunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum