*9

91 16 21
                                    

Bölüm şarkısı - Taylor Swift / Delicate -
Bölüm adı - Senin aşkın beni deli etti -

Taylor ile hastaneden çıktık , gerçi çıkmak oldukça zordu ama halletmiştik ya da çoğunlukla işi annem ve Gemma yapmıştı da denebilir....Neyse bunları geçelim :D

Saat 10.30

Uyanıp mutfağa indim annem ile Darcy mutfaktaydı kızıma günaydın öpücüğü mü verip yerime oturdum "eee ama burada kalmak konusunda ne düşünüyorsunuz bayan twist" "Harry saçmalama biliyorsun ki işlerim var en fazla iki ay buradayım" gözlerimi devirerek "Hadi bayan twist şu minnak için bile dört ay olamaz mı ?" Kesinle tekrar ve tekrar söylüyorum çok şanssızsın Darcy 😂 haklıyım tanrı onu korusun...
"Harry bey kızınız ne kadar tatlı ne kadar sempatik olursa olsun yine cevabım hayır" offf işte benim annem bi kere evet dese ölür mü yani ? Zaten aramızda kötü şu hastanede Darcy'nin annesi Taylor bildiği için....ama söylemesi kolay mı ? düşünsene annen ölmüş !!? Ve yine o yumru boğazıma takıldı .... yapamıyorum işte olmuyor!! Darcy'i kucağımdan indirdim gözümden akan yaşı sildim, yukarı çıktım

Taylor uyanıktı gözlerini gözüme dikip "harold ?" "..ev..evet" "Annen benim yüzümden mi kızdı ?" Yutkundum "hayır.." dedim Taylor üstüme yürüdü konuşamıyordum en son Taylor kucağımda idi "Harry ben....ben senin aşkından yanıyorum n'olur kurtar beni artık !! Sadece seni istiyorum.." uzun bir sessizlikten sonra sessizliği bozan Darcy'nin ağlamalarıydı...

Darcy ağladığı için şanslıydım o an ne yapacağımı bilmiyordum sadece susmalıydım...ya da Darcy'nin yanına gitmeliydim ve.... gittim

Öğlen 4.23
Darcy ile oynarken telefonum çaldı. Arayan taylor idi açamazdım ..sabah ki olayın etkisi hala üstümde kesinlikle psikoloğa gitmeliydim Darcy'e baktım durgundu. Sanki ruh halimi anlıyor ve o da bana yardım ediyordu "...benim minnak prensesim babacığın senin için iyi olucak..." kızımı teyzesine verdim ve odama çıktım o sıra yine telefonum çaldı yine taylordu uff açmıcam işte ya da açamıyorum

Psikolog ve Mr.styles
Bayan Ariana'nın kapısını tıklattım , çok tatlı bir ses "gir" dedi. Kapıyı kendime çekip açtım , Ariana gülümsedi "merhaba harold seni tekrardan ve annenin zoru olmadan burada olman cidden harika.." "Annemin zoru mu hadi ama Ari ben kendim istediğim için geldim" Ariana hiç inanmadı çünkü ikide bir o elindeki kalemi sallıyordu sonra dudaklarından şu kelimeler aktı " Şimdi harry ne konuda geldiğini bilmiyorum ama tahminlerim var..şey büyük ihtimalle Maria Pagès Styles için değil  mi ??" Kafamı iki yana olumsuz bir şekilde salladım şaşırdı ama şuan olayım tam olarak Maria değildi "Aslına bakarsan Maria değil..Taylor " Ariana'ye bişey olacak ki tâa girdiğimden beri salladığı kalemi düşürdü.."T..tay..lor kim"  gözündeki yaşı gördüm yanına gittim sarıldım o da sarıldı.."har..harold şey Snapchat'i açsana" dedi kırmadım açtım (multi) "hahaha harika olduk Ariana " güldü "biz hem harikaydık sadece senin bize bir şans vermen lazımdı.." Şans ?? Ne için ..? Ariana düşündüğüm kadar iyi değildi sanırsam "Ari bu gün için bir planın var mı ?" Donuk bir şekilde yüzüme baktıktan sonra "Hayır..."
# # #
Arabamı park ettim .. eve doğru yürürken bahçede Taylor ve Darcy'i havuzda oynarken gördüm..😍 çok tatlılardı yanlarına ilerdedim " benim prensesim ne yapıyormuş" Taylor döndü gözlerini gözüme bakmadan "oyun oynuyordu babası" dedi kafasını tutup kaldırdım "yeşillerimin mavilerine ihtiyaçı var Taylor.." (Telefon sesi) arayan Ariana idi..Taylor göz ucuyla bakıp burkulmuş gözünü yere indirdi bende izin alıp telefonumu açtım..

***Hellooo guys nasılsınız ben iyiyim aslında kızgın olabilirsiniz ama cidden dersler çok ağır ve yazmak için vaktim az umarım yeni bölümü sevmişsinizdir Ariana ve harry hakkında ne düşünüyorsunuz ?😘😘

Sınır; 8 vote 15 yorum

The Liars *HaylorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin