1.BÖLÜM herşeyin başladığı yer

14 2 0
                                    

Selin den
Her zamanki gibi okul günü yeni yıl tabi lise 2 olduk önceki yıl hayatımızın dönüm noktasıydi yaşadığımız en güzel okul yılımızdi zessksc in tabiki zaten önceki yıl kurduk bu tayfa yi aramızdaki bağ çok farklı,özel,güvenilir,sadık ve sonsuz bi bağ. Neyse önceki yıl gibi inşAllah bu yılımızda böyle olucak yine hep beraberiz be tabi bu sene sınıfımıza 5 kişi geliceğini öğrendim okulun en manyak,herkes tarafindan özenilen ve en tembel sınıfı olduğumuz halde  aynı zaman nasıl olduğunu bilmiyoruz ama en iyi ve en çalışkan sınıfız aynı zamanda.O yüzden de malesef yeni çocukları bizim sınıfa gelecekmiş ne yazik ki.

Okul sabahı :
Sabah hep beraber her zaman olduğu gibi okulda yine beraberiz tabi sabah yine dedikodu yapıyoruz ne var ne yok  yaz tatilinde hep beraber olduğumuz için pek dedikodu çıkmasada tekrar olsun diye üzerinden  geçiyoruz dedikodu kadar derse önem versek  okul 1. Si panoya oluruz valla. Neyse  sınıfa gelecek kişilerin ismi Panoya asılmış  zaten sifimiza gelenler yine okuldan kişiler o yüzden hepsini tanıyorum zaten isimlere baktık 4 kız 2 erkek gelmiş pek önemli kişiler değillerdi zaten o yüzden sallamadik pek neyse hep beraber sınıfa girdik arka sıra 5-6 kişi erkekler toplaşmiş üst kattan gelen fatih in etrafında okulda tanınan bi çocuk herkes bilir tab2 Sude hariç bununda buraya yazalım neyse aynı zaman da benimde ilkokul arkadsim olur kendisi fatih in yanında serhat taha mert selahattin semih falan toplaşmislar hep biz sınıfımızda ki her erkek le yakınız hepimiz ama fatih gelince işler değişecek gibi duruyor çocuk resmen sınıfı 2'ye ayırırsa  onu yolarım  o konuştuğu çocukların hepsi önceki yıla kadar kankalarimizdi hatta serhat benim eski hoşlandığım çocuktu serhat la fatih ortaokul da yakın arkadaşlarmiş o yüzden hemen bizi sattı tabi bütün sınıfı serhat ı sevdiği güvendiği için fatih e de güvendiler tabi ama biz çocuğa bir türlü ısınamadık Sude daha çocuğun sınıfa geldiğini bilmiyo neyse biz yine kendi halimizde takılıyoruz."Knk şu yeni gelen çocuğu gördün mü" dedim sudeye suratıma mal mal bakıyo " bizim sınıfa yeni birimi geldi"dedi ona sen bir malsın bakışı atıp kafasından tuttum ve fatihe çevirdim tepki aynn şu " oha o ne yüzünü göremiyorum mm" dedi aslında biyandanda haklı boyu 1.90  olunca,sonra öyle bizim önceki yıl sınıfımızın geleneği haline gelmişti resmen şişe çevirmece o yüzden serhatlar çok ısrar etti fatih geldi oynayalım falan bizde dedik bari 1-2 el oynayalım neyse en arka masaya toplandık  sude yanimda sandalyenin üsüne çıkmış bir şekilde oturuyo çok takmadim artık aliştim herkes insancıl bir şekilde oturmuş tabi Sude hariç oturduk el döndü falan ondan sonra ben ve fatih arasında durdu kimi seviyosun dedim erkekler le gülüştüler söylemem dedi haliyle biz de itraz ettik oyun u bıraktık tayfaca sinir olmuştuk çocuğa ilk günden resmen sonra derslerdi teneffüstü falan yine klasik tayfaca idik ondan sonra çıkışa 5 dk var fatih beni çağırdı  dediki "selin ben sana kimi sevdiğimi soylicem sana güveniyorum seni önceden beri tanıyorum ama sakın soylemiceksin"dedi ben de haliyle tamam dedim neyse geldi kulağıma "sude" dedi bizim sude mi dedim evet dedi inanamadım hatta eve gidince emin olmak için taha ya mesaj attım gerçekten böyle mi diye o da evet dedi 1 yıldır böyleymiş dedi vay be türü şeyler dedim neyse tabi ben millete söylememek için kendimi zor tutuyorum sonuçta sude beni en yakınım habire de beni sıkıştırıyo kimmış knk şöyle gibi şeyler deyip bende sen değilsin diyorum yalanın bu kadarı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Düşman AşıkılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin