Ještě naposled si prohlížím moře. Nohy se mi ztrácí v sypkém písku a já si uvědomuji že mé prázdniny před koncem pololetí končí. Obracím se k matce čekající na mne u auta. Její přítel Josh je fajn až na pár detailů. Je to učitel dějepisu a tak není divu, že většinu času ve Španělsku s mámou procestovali. Máma je zas profesionální fotografka tak fotek máme požehnaně.
••••••••••••••••••••
Konečně se probouzím ve své posteli. Chyběl mi můj pokoj se samostatnou koupelnou a šatníkem
větším než místnost s obuví.
Rozebíhám se do koupelny , kde si dám sprchu a po ní vklouznu do županu. Provedu ranní hygienu a bleskem skáknu do šatníku. Vybírám modré šortky a bílé tričko s nápisem forever friends. To tričko jsem dostala od nejlepších kamarádek a má pro mne velkou cenu. Svůj ohoz doplním šperky a scházíme pomalu po schodech.
Vidim ,že máma nelenila a na zdi zahlédnu novou fotografii , tentokrát ze Španělska.
Vztupuji do kuchyně ,kde mne zahlédne matka "Dobré ráno Kimberley". Pohlednu na hodiny a usoudím , že snídani nestihnu.
Vycházím před dům ke svému kolu.
Nasedám na něj a vyrazím ke škole.
Škola ještě není otevřena. Nestačím ani zaparkovat pořádně kolo a zahlédnu Ellu. Rozeběhnu se k ní a v objetí sleleduji, jak k nám na kole léto 2 paka - Kate a Elisa. Byly celé spocené a hlasitě oddechovaly, takže strhly pozornost na sebe všech lidí před školou, ale to by nebyly ony kdyby se nic trapného nestalo. Ty paka se otočili na sexy pošťáka a rozmazly se přímo před ním. Aby toho nabylo málo Kate začala volat "Ahoj holky....". Snažili jsme se dělat ,že tam nejsme ,jelikož se všichni podívali na nás. Holky k nám přiběhly a s poslechem v zádech. Dav jsme ignorovaly a vydaly se hlavními dveřmi do školy.
Po krásném odpočinku ve Španělsku se zdálo uvidět Vanessu Stylerovou jako největší tragedie dne. Kračela si to po chodbě směrem k nám spolu se Sofii a Brigitou.