“Ahoj, no to je dost, že voláš“ začínám nás rozhovor. “Já vím chtěla jsem zavolat dřív, ale byla jsem ještě s Jacobem. Bylo to s ním úžasný. Jeli jsme spolu do Prahy do Technického muzea. Nebyla to tak velká romantika ale šlo to. Dozvěděla jsem se o něm, že je blázen do techniky. V jeho očích bylo vidět rozplívání nad každým strojem. Pak jsme se procházeli a před nástupem do vlaku mne políbil.“ rozpovídala se. “Tak to si děláš srandu, opravdu?“ ptala jsem se. “Jo opravdu bylo to skvělé. Viděla jsem Vanessa jak si s tebou povídá. Stalo se něco?“ ptala se podezíravě. “Ne, jen byla dost naštvaná, že jsme ji zničily nové šaty“. odpověděla jsem s pocitem viny. “Tak to je skvělé. Hele už musím končit tak se uvidíme ve škole pa“. loučila se. “Ahoj“.
Do školy jsem přišla a nevěřila vlastním očím. Před školou postavila Ella s Jacobem. Objímali se a líbali. Všimla jsem si Vanessy jak je z povzdálí sleduje. V očích měla vztek.
Čekala jsem na holky. Jen co přišly přidala se k nám i Ella. Veškerý čas ve škole byl věnován Elle a jejímu rande. Vyprávěla o všem.
Škola skončila a postavami jsme před školu. Ella vyhlížela Jacoba, ale nikde nebyl. Čekali jsme tam asi hodinu,ale nepřišel. Už jsme se skoro chystali odejít, když v tom nás zastavila Sofie. “Čekáte na Jacoba. Ale to je škoda. Zrovna jste se minuli. Odešel s Vanessou“. řekla spokojeně a odešla.