-- Hey, înainte sa citiți ce am publicat, vă rog sa mai dați o privire în povestea " Purtată de vânt // Partea I " , mai exact capitolele intitulate " Purtată de vânt // Partea I ~ terminată " si " About past" , deoarece voi face referire la unele detalii din acestea. --
Imediat ce ne-am luat bagajele am luat un taxi pana la vechea mea casa din Paris..
- Arată la fel ca acum 5 ani.. i-am spus incantata lui Jason..
Scarile primitoare din lemn si florile înmiresmate ma faceau sa pășesc usor spre usa putin șubredă.. Am scos din geanta cheile si am intrat..
Un hol mic cu o canapea de culoarea nisipului, un acvariu in perete gol si un tablou imens cu un elefant, imi demonstra cat de repede a trecut timpul.. Parca ieri eu si sora mea, Isa, hraneam pestii pana ii vedeam cu burta in sus si dupa ii spuneam mamei ca mancarea probabil e expirata.. Imi e dor de acele vremuri..
Jason a lasat bagajele langa ușă si mergea in urma mea..
La scurt timp am intrat in camera părinților mei..
- Uau.. ce camera super.. aici vom dormi? spuse Jason strangandu-ma in brate..
In acel moment imi curse o lacrima pe obraz..
- Aceasta era camera părinților mei, Jason..
- Imi.. imi pare rau.. nu am stiut..
M-a strans la pieptul lui si imi magaia spatele.. Ii inspiram parfumul de pe cămașă, amintindu-mi de fiecare moment cand mi-a alinat temerile..
- Mulțumesc.. i-am spus privindu-l in ochi..
- Pentru ce, pisicuțo?
- Pentru.. asta.. pentru tot!.. pentru ca nu m-ai dezamagit niciodată..
Jason imi zâmbi si ma sărută..
Am continuat sa ii prezint casa, ajungând la camera mea..
- Wow.. Nu credeam ca iti plac atat de mult prințesele.. spuse Jason râzând..
Am luat o perna de pe pat ai am aruncat-o in el razand..
- Aa da? Vrei sa ne jucam cumva? intreba Jason printre rasete
Am dat afirmativ din cap.. Jason lua alte doua perne de pe pat si le arunca usor in mine..
- Oo da.. Zânul J e la putere!
Mi se părea foarte simpatic.. Felul in care vorbea, zâmbea, râdea.. Era perfect..
Am aruncat din nou in el..
- Ugh gata! Zân la pământ! Ai câștigat! zise Jason zambind..
L-am sarutat lung si i-am spus..
- Hai sa ne instalam si sa dormim.. sunt obosita de la drum..
- In regulă.. imi raspunse optimist..
Jason lua bagajele, iar eu incuiasem ușa..
Am mers in camera parintilor mei si ne-am desfacut bagajele..
- Nu mai merg pana la baie, ma voi schimba aici, dar tu sa nu te uiți.. i-am spus râzând
- Bine bine.. zise bosumflat..
S-a intors spre un raft plin de albume foto..
A luat unul dintre el si l-a rasfoit..
- Wow.. ce părinți frumosi ai.. chiar semeni cu mama ta.. zise intocandu-se spre mine..
Am incercat sa imi trag bluza mai repede, dar a stat o secunda fara cuvinte la privirea corpului meu..
- Ugh.. scuze.. trebuia sa stau întors.. spuse rusinat..
- E in regula, stam impreuna de un an..
Jason veni spre mine si ma imbratisă..
- E randul meu, dar nici tu sa nu te uiti, bine? zise provocandu-ma..
L-am aprobat si m-am asezat pe podea pentru a fi sigura ca nu ma intorc..
- Gata! spuse rapid..
Ne-am pus in pat, ca de obicei eu in partea dreapta, si am inceput sa vorbim..
- Mâine ce facem? intreba somnoros Jason..
- Mergem la Turnul Eiffel! am spus pe un ton la fel de slab..
- O super! Abia aștept..
Mi-a sărutat fruntea ca in fiecare seara, apropiindu-si buzele de urechea mea..
- Ce spui dacă am privi putin stelele?
- Jason.. imi e atat de somn.. i-am spus cu ochii intre-deschisi..
- Nici o problema..
S-a ridicat din pat si l-a impins pana la geam..
- Acum putem privi stelele? ma intreba zambind
L-am aprobat si m-am pus in bratele lui.. Am privit stelele pana am adormit, simtind cum ma asaza la locul meu in pat, soptindu-mi te iubesc
CITEȘTI
Purtată de vânt // Partea a II-a
Teen FictionIvy Richard, o adolescentă de 16 ani și iubitul ei, Jason, pornesc în toiul verii într-o călătorie neplanificată în Paris, cu scopul de a uita de problemele de acasă .. Multe evenimente neprevăzute le apar în calea vacanței liniștite, astfel având p...