Omul mascat..

55 4 0
                                    

Simțeam cum razele soarelui imi mângâiau chipul obosit..

Brațele lui Jason s-au desprins de mine, iar la scurt timp el a coborât din pat, punandu-l la locul lui..

- Neața, Ivy! E ora 13.. mai mergem la Turnul Eiffel? ma intreba Jason

Surprinsa, mi-am verificat ora de pe telefon..

- E ora 9.. De ce m-ai păcălit? am spus somnoroasa..

- Ivy.. Suntem în Paris, ai uitat? zise Jason râzând..

M-am ridicat din pat si mi-am facut rutina de dimineață..

- Plecam in 30 de minute! am spus grăbită..

Zis și făcut.. In jumatate de ora eu si Jason cutreieram strazile Parisului..

- Ma duc sa cumpăr o hartă. Așteaptă-ma aici te rog.. spuse Jason indreptandu-se spre un chioșc..

Mergeam incet privind in zare varful turnului Eiffel, insa gandurile mele sunt intrerupte de claxonul asurzitor al unei dubite negre cu geamuri fumurii..

Stateam in fata acesteia si o priveam..

La scurt timp, un om mascat iese din mașină si ma împinge din calea masinii râzând ironic..

In acel moment, dubita ia viteza si trece foarte aproape de picioarele mele..

Ce se intampla?!

Jason iesi din magazin..

- Ivy? spuse intrigat

- Jason!! am strigat cu putere

Jason alerga spre mine, iar in acel moment omul mascat plecă..

- Ești bine? ma intreba strangandu-ma in brațe

- Da.. sunt in regula.. i-am spus, dar glasul tremurand m-a dat de gol

- Cine era omul acela?

Am pus capul in jos, iar apoi am zambit..

- Eu zic sa uitam de asta si sa mergem.. Turnul Eiffel ne așteaptă!

- Bine.. sa mergem.. dar promite-mi ca ma lasi pe mine sa hotărăsc pe unde mergem, bine? ma intreba zambind

- Ok..

A desfacut harta si am inceput sa mergem spre Turnul Eiffel..

Purtată de vânt // Partea a II-aUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum