Jack Jason Sarah dönüş uçağına gidecekken tatilini tadını çıkaramadıkları için biraz daha kalmak istediler. Hep beraber dışarda gezmeye çıktılar.Akşama kadar gezdiler.Gece diskoya gittiler.Hepsi fazlasıyla içki içmişti .Otele dönüyorlardı .Yürürken sürekli sendeliyor ,düşüyorlardı.2adam gördüler biri diğerini bıçaklıyordu bıçaklayan adamı hayal meyal gördüler . Ne o Jackson black idi.Hapiste idi o nasıl olur derken adam kaçtı.Adamı hastaneye götüremeden otele döndüler.Ertesi sabah televizyonu açtıklarında son dakika haberi görürler jackson black suçsuz delil yetersizliğinden dolayı ve ardında aranan 3 kişi vaat.O 3 kişi JACK JASON SARAH. Neden nasıl oldu bu??!!??!?!?. Jack Jason ve Sarah hemen bavulları topladılar otelin kapısından çıkacaklardıki lobideki TV de onların suçlu olduğunu gösteren haber vardı.Odaya dönüp kapıyı kilitlediler.Polisler otele baskın yaparlar.Jack dısardaydi onu çağırdılar arabayla geldi otel odasının camından arabaya atladılar ve araba karanlıkta kayboldular.Arabayı karanlık ve gözden uzak bir yere sakladılar ve içinde uydular sıra sıra nöbet tuttular.Ertesi sdabah 4 te daha kimse uyanmadan yola çıktılar.Jackin aklına arkadaşı geldi o yeraltında yaşar müthiş tuzaklar kurar kendini tehlikelerden rahatça korurdu .Onu telefonundan aradı.Arkadaşı ona bir buluşma yeri söyledi çok tenha biryerdi. onları ve arabasını rögar kapağından içeri soktu arabalarının rengini plakasını değıştirdi ve rögar kapağının üstüne park etti kapaktan içeri girdi.Jackin arkadaşı:Benim adım Larry ,jack benim en sevdiğim arkadaşımdır bnde aranıyorum.Ama sizin gibi suçsuzum binden habersiz buraya gitmeyin içerisi tuzaklarla dolu .içeri girdiler yüz tanıma bölümünden geçtiler onlara yatacak yerleri gösterdi yeraltı olmasına rağmen fazlasıyla genişti hepsi uyudu.Ertesi sabah Larry hepsini uyandırdı.Hepsine uzun montlar verip insanların ve polislerin yüzlerine bakmamalarını sıkı sıkı tembih etti bugün başka bir yere kalacaklardı.Dışarı çıktılar.Bir feribot gördüler .Larry feribotu çalıştırmaya çalışırken feribotun sahibini gelir hepsi feribotun alt kamarasına saklanır.Adam feribotu sürerek uzaklaşır.Denizin ortasainda durur.Makaraya iner.Adam jack i görürLarry kapının arkasından çıkıp adama vurup adamı bayıltır.Adamın ellerini ve ağzını bağlayıp kamaraya tıkar.Ve dümenin başına geçerler adamın şapkasını alıp kafasına takar jack.Larry diğerlerine şapka verir.Nereye gideceğiz diye sorarlar.Larry karşı adaya gideceklerini söyler.Oraya giderken megafondan ses gelir 'Durun' Larry kamaraya kaçar onlar da kaçar .Feribotla polisler girer Larry hepsine silah verip polisle çatışmalarını söyler onlar kabul etmez.Larry onları zorlar.Çatışmaya girerler polislere ateş ederken Larry vurulur.Çatışmada jack polisleri halleder ve feribotla gaza basıp gider.Jack Larryi kamaraya koyar ve gemiyi yörüngesine oturtur.larrye ilkyardım yapar. (vote yapın Lütfen) Denizin derinliklerine giderler.İstikamet karşı ada.Gece olur deniz feci bir şekilde dalgalanır.Feribot devrilir.Kendilerilerini karakolda bulurlar.Onlar hücreye tıkılmışlardı.Gardiyan geldi ve dedi ki yarın akşam davanız var.Ertesi gün uyandıklarında hücrenin damında jackin arkadaşı görülür. El işaretleriyle onları kurtaracağını söyler.İşçi kılığına girip hapishane duvarının etrafına duvar örer.Orayı kazar aksam saat 3:30 da onları oradan çıkartır . Rögar kapağından girip sığınaklarına giderler.Onun yerine içeri başka bir adam sokar onlara çok benzeyen insanlar sokup kıyafetlerini değiştirirler.Sonra kaçarlar. kaçarken onları bir polis görür.Polis silahını onlara doğrulttu.Jack ani bir hareketle silahını yere atıp polisi bayıltır.Polisin silahını alır.Önlerine bir polis daha çıkar Larry polisi vurur ve kaçmaya devam eder.Vatandaşlar onların önlerine geçip onları durdurmak isterHepsi beraber onlara vurmadan kenara ittilet ve onların yumruk ve tekmJack:elerini savuşturup köşeyi dönüp hemen rögar kapağına girdiler.Başları beladan bieraz kurtulmuştu.Jack bu şekilde yaşamak çooooooooooooooooooooooooookkkkkk zor dedi. Larry:Ben bu hayatı çok sevdiğimi filan mı zannediyorsun. Jack:Hayatından memnun görünüyorsun.Larry:Buna mecburum benim yaşadıklarımı ancak işte böyle anlayabilirsiniz. Bu hayat kolay değil sadece koşmak kaçmak suçsuz olduğun halde hapse girmek oradan kaçinca gerçekten bir suçlu olmak bunların hepsi çok mu kolay gözüküyor.Bir işe bile göremiyorum girersen yakalanırım onun bunun cüzdanını çalıyorum bu hayat beni çoooooooooookkkk kötü biri olmaya zorladı.Bu benim seçimin değil aptal. !!!!!!!!!!!!.Dışarı çıkarlar Larry sinirli bir şekilde düşünmeden ilerler.Diğerleri de onun peşinden gider.Polis onları görür onların peşine fdüşer ateş edip Larry ve jacki vurur diğerlerinin üstüne atlayarak hepsini yakalar.Aynı hücreye koyulurlar.Jack bir anda larrynin üstüne atlar ve onunla boğuşur bağırışmalarını gardiyan duyar onları ayırır gardiyan...Arkadaşları jacki sakinleştirir.Gardiyan tekrar gelip der ki mahkeme günümüz belli oldu mahkeme yarın. Herkes heyecanlanır.Larry ise ne yalan söyleyip nasıl kurtulabileceğini düşündü.Suçu onların üstüne atacaktı.Birçok kez yalan söyleyip insanları hakimleri arkadaşlarını akla gelebilecek herkesi kandırabilirdi.Einsteini bile kandırabılırdi.Ertesi gün dava günü gelmiştir herkesin heyecanı dorukatadır.(vote yapın lütfean vote yapın çok emek verdim) Davaya girerler deliller ortaya sunulur.Herşey onların aleyhinedir.Tam bu sırada bir adam kapıyı kırarcasına içeri girip şöyle der:Durun onlar suçsuz suçlular bulundu onları bırakın '' hiçbiri kulaklarına inanamadı artık suçsuzlardı.(Hepinize vote ve okuduğunuz için teşekkür ediyorum)