4

1.5K 28 1
                                    

Hallo, het spijt me dat dit zo lang heeft geduurd had me examens die ik gefailed heb vervolgens me her die ik gehaald heb maar alsnog ben ik gezakt, nou heb ik me dus voor een andere school ingeschreven waar ik het wel kan halen.. heb wat familie issues gehad, ben op vakantie geweest en heb een baan gekregen. dit bij elkaar maakte het dus dat ik geen tijd en ookwel zin in het schrijven had, sorry but i am back now.

P.O.V. Sanne
Ik word wakker en voel een warm lichaam tegen mij aan liggen die nog in slaap is. Ik geef der een kus in der nek en draai me om om mijn telefoon te pakken, na een half uurtje door social media te scrollen is Cara eindelijk wakker en geeft mij een kus 'hier kan ik wel aan wennen' mompel ik, maar ik had niet door dat Cara het ook hoorde want hoorde een geluid dat leek op ja uit haar mond komen. Ik leg mijn telefoon weg want het is tenslotte nog maar half negen op een zondag morgen. Ik druk Cara's lichaam stevig tegen die van mij waardoor ze praktisch bovenop mij ligt, naakt wat erg zenuwslopend is bc ja mn body is niet de mooiste. Ik heb het koud dus sla de dekens over ons heen. Meteen op dat moment hoor ik mijn telefoon samen met die van Cara geluid maken. Nieuwsgierig pak ik mijn telefoon en zie dat Cara meekijkt, oh het is Noor die een groepsapp heeft aangemaakt 'FAM💞' ik zie de profiel foto waar de hele groep opstaat behalve ik maar dat vind ik niet erg, want Cara staat der fucking geweldig op. Meteen als Cara ziet dat ik naar der zit te kijken slaat ze mijn tellie uit mn hand en gaat op mij zitten wat mij veel meer bevalt, want ja she is looking good. Ze ziet dat ik der bekijk en word verlegen waardoor ik in haar oor fluister dat ze prachtig is en zelfs hot.

P.O.V Cara
Ik begin te bloosen van wat ze zegt en geef der kusjes, maar plots hoor ik weer een telefoon geluid en pakt ze haar telefoon en grijnst hoewel ik mee wilt kijken lukt dat niet want ja ze is een stuk sterker dan dat ik ben. Ik zag wel Noors naam bovenaan te staan maar dalijk verteld ze schamende dingen tegen der ofso. Ik ga van der af en pak mijn eigen mobiel en kijk naar alle meldingen die ik afgelopen nacht heb gekregen. Terwijl ik door insta scroll zie ik wat gaystuff waardoor ik Sanne erg graag wil, dus ik draai me om en begin der kusjes in der nek te geven waardoor je ziet dat ze 'normaal' probeert adem te halen wat natuurlijk nie lukt en ik zo een beetje mee kan kijken en zie iets over stad en uit eten maar ze heeft me al door.
Ze legt haar tellie weg geeft mij een kus en loopt naar de badkamer. Ik kijk der raar aan, maar toch loop ik mee waar ze mij hevig begint te zoenen, ik ga er in mee en vraag om toestemming. Ze tilt mij op en zet mij neer op het sanitair en gaat tussen mijn benen staan, maar op dat moment hoor ik mijn telefoon af gaan en ren ik der naartoe, ik zie dat het mijn ma is en neem op ze zegt goedemorgen en verteld dat ze mij belde omdat ik niks van mij heb laten horen waarop ik zeg dat het me spijt en ik het gwn erg druk heb. Ze vraagt waarom ik zo hijg 'naja is duidelijk toch, hallo mama ik heb net hevig half naakt met een meisje staan zoenen' nou nee dat kan ik niet zeggen dus zeg dat ik net heb gerend naar de supermarkt voor eten. Ze mummelt wat en zegt dat ik morgen maar even weer moet bellen want ze moet naar der werk ja je hoort het goed zondag en werk maarja dat boeit mijn ma niet, ik zeg der gedag en hang op. Ik zucht diep en laat me op het bed vallen, nog geen seconde later zie ik Sanne tevoorschijn komen uit de badkamer, waarom is ze zo mooi like fuck, ik zeg even dat ik ga douchen en dat ze hier wel mag blijven ze knikt en ik pak even wat kleding en loop nadat ik der een kus heb gegeven naar de badkamer.

Na het douchen trek ik mijn kleding aan en loop mijn kamer binnen waar ik Sanne nergens zie ik loop verder naar mijn bed en zie een briefje met "ik ben even naar mijn appartement ben straks terug". Mijn maag knort en kijk naar de klok, half 11 goede tijd om te eten. Beneden ruik ik de geur al van versgebakken pannenkoeken en zie Monroe in de keuken te koken. Ik zeg even goedemorgen tegen hem en loop naar de bank waar de rest zit en plof naast Noor neer. Ze kijk mij met wiebelende wenkbrauwen aan en zeg giebelend nee der is niks gebeurd. Ze kijkt me verbaasd aan en zegt nou ga je me vertellen dat je niks maar dan niks heb gedaan. Ik bloos en zeg "nou oke niet veel laten we het daar op houden, but i didn't fuck her yet" zeg ik met een knipoog en ze begint te lachen en geeft me een stomp tegen mijn schouder. Op dat moment komt Sanne binnen en loopt naar mij toe en gaat naast mij zitten terwijl ze een kus op mn wang geeft. En met zijn allen lopen we naar de keuken voor ontbijt.

Volgend hoofdstuk word wat groter maar wou even een stukje aan jullie geven

She wants me (gxg)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu