Elizabeth pov
06:00 -luni
Aud alarma. Ce?! Nu e posibil. E luni ceea ce înseamnă că azi e ziua in care încep facultatea si inca nu mi-am facut testamentul.
Mama intra in camera mea insotita de o galeata cu gheață. Sper sa nu...*toarna gheață pe mine*
-Buna dimineata, Elizabeth. Ca sa ma asigur ca dimineata asta chiar e buna si tu esti fresh..
-Neața. Nu era nevoie. Stii ca sunt udă din cap pana in picioare?
-Ăstea sunt doar detalii. Ok deci la 8 plecam. Drumul ne ia 3 ore si festivitatea de deschidere are loc la 12:30. Nu avem prea mult timp asa ca te rog sa te schimbi si sa cobori la masă.
-Ok, cobor cat de repede pot, spun eu dandu-mi ochii peste cap.
Mama iese din camera. Ce a fost asta? Ma uit la ceas si imi iau telefonul. Nu cred!
Ana m-a sunat de 20 ori. Nu o sun acum. Ma ridic din pat si ma duc la baie. Ma inchid in baie ca sa nu mai am surprize.
Ma spal pe față si imi prind părul intr-o coada de cal. Fac un duș si imi usuc parul cu un uscător. Trece ceva timp pana mi se usucă părul complet. Imi pun halatul pe mine si ma duc inapoi in fata oglinzii. Ma dau cu anti-cearcan. Apoi imi fac sprâncenele mai inchise la culoare. Dupa asta ma dau cu rimel si aplic un ruj roșu. Imi dau drumul la coada de cal si imi pieptăn părul. Deocamdată nu il mai prind, îl las pe spate. Ies din baie si ma duc sa ma imbrac. Ca de obicei stau si scot toate hainele posibile si imposibile. Mi-am ales niste blugi negri, o cămașă alba si pe deasupra un pulover maro oversize. Ma uit la ceas. E 07:00. Am timp sa imi fac si bagajul. Imi iau toate hoodie-urile si puloverele posibile. Bineînțeles ca mi-am luat si blugi, mom jeans si haine sport gen tricouri, colanti. Mi-am luat lenjeria intima si de asemenea si trusa de make up si un parfum. Bine...mi-am mai pus o gramada de chestii (caiete, pixuri, etc) si accesorii pentru baie. Cobor jos la masă. Mama mi-a pregatit clătite cu Nutella. Le mănânc repede si urc inapoi in camera mea. Imi iau telefonul si mai stau pe telefon ceva timp. Mama intra.
Sper sa nu mai aibă alta surpriză.....-Elizabeth-imi spune dandu-mi un plic-. Lunar eu si cu tatăl tau am hotărât sa iti trimitem o suma de bani. Sa nu o folosești aiurea.
-Ok, mersi.
-A da si sa iti iei si rochii pentru ocazii. S-ar putea sa aiba loc o petrecere azi. Nu stiu sigur..
-Ăămm..ok,zic eu oftand.
Nu imi plac rochiile pentru ocazii... De ce nu se poate ceva normal?
Mama pleaca. Deschid telefonul si Anna ma sună. Ii raspund.-Alo, neata, Anna. Ce faci?
-Bună. Sunt pe drum. Cică s-ar putea sa avem o petrecere azi. Vii?
-Da știu, dar nu cred ca am de ales. Si am înțeles ca azi ne spune in ce camera stăm.
-Super. Ok, ne vedem acolo. Paa :))
Mama ma striga. Presupun ca trebuie sa plec. Imi iau bagajul si cobor. Imi mai iau o geanta ca sa imi pun 3 perechi de papuci. O pereche tenisi, o pereche pantofi cu toc si o pereche de ghete.
Mama ma astepta in masina. Mi-am luat ambele bagaje si am plecat. Drumul era foarte lung. Mi-am pus căștile in urechi ca sa ascult niste muzica si am inceput sa ma gândesc la ce se poate întâmpla azi. Mai ales la petrecere unde poti întâlni băieți. Iar băieții sunt niște animale. Băieții nu au pic de suflet deci băieții sunt animale. In fine...Trece ceva timp si am ajuns. Ma ia cu amețeli. O vad pe Anna care ma astepta acolo.
-Elizabeth, imi pare rău. Inca nu am aprins o lumânare pentru tine.
Ma uit ciudat la ea. Habar n-am ce se întâmplă.
-Am ratat ceva?
-Da. Multe...
-Deci imi povestești?
-Tu stai in camera 347 si eu in 340. Eu stau cu o fata, dar stii...au apărut mici complicații si prefer sa nu iti spun.
-Aham...sper sa fie o fata ok. Hai sa mergem spre camere. Sper sa fie si colega mea de camera o fata ok.
Anna nu zise nimic. Se uita in pământ. E clar...Anna ascunde ceva important.
Mergem cât mergem si ajungem. Cheile erau in ușă. Mai întâi mergem la Anna in camera. Am intrat si colega Annei statea in patul ei.
-Anna Jones? zise fata.
-Eu sunt Anna iar tu ești....
-Sunt colega ta de camera Loren. Doar Loren deocamdată.
-Ok. Ea e cea mai buna prietena a mea, Elizabeth.
-Ok. Imi pare bine, zise Loren.
-Eu ma duc sa imi las bagajele. Daca aveti nevoie de ceva, eu sunt in 347.
-Succes. Sper sa rezisti.
Am iesit ignorând vorbele lui Loren. Cum adica sper sa reziști?! Nu înțeleg. Ce e asa de rău?
Ma duc la camera mea. Ușă era inchisa si cheia nu era in încuietoare. Intru.
Intru si vad 3 băieți. Unul dintre ei era cel de la mall. In camera era un pat dublu si un pat normal. Nu inteleg. Ce se întâmplă? Ar trebui sa stam 4 in camera sau ce?! Out(afara) cu 3 dintre ei.
-Salut? Te putem ajuta cu ceva?
-Ăămm..hey. Mdah pai eu si cu inca unul dintre voi. Ceilalți afară.
-Wow wow. Elizabeth Taylor, nu? Stam 3 in camera in caz ca lucrurile iti sunt neclare.
-Si ar trebui sa va cred? Cu care stau in camera?
Cel roscat si cu cel brunet ridicara mâna. Oh nu. Celalalt iese din camera. Cum de inca mai rezist?!
-Eu cred ca voi iesi sa trag o gura de aer...
-Nu pleci nicăieri,zise tipul roscat pe care l-am văzut la mall.
Nervoasa, m-am dus spre ușă si am pus mâna pe clanță. Cel roșcat ma blocase. Se sprijinise cu mâinile de ușă iar eu eram intre ele.
CITEȘTI
Colegi de camera
Fanfiction[IN CURS DE EDITARE] In aceasta carte este vorba despre o fata, Elizabeth si cea mai buna prietena a ei, Anna. De când cele doua au primit o bursa de studiu la facultate din Anglia, totul e cu susul in jos. Nu era numai din cauza faptului ca se duce...