Cap 4. In drum spre club

141 4 1
                                    

Eram in taxi si mergeam spre club. Justin in spuse:

-Si cum mai esti tu?

-Sincer, nu prea bine..

- De ce?

-Recunosc, sunt genul de fata ciudata care e mereu aeriana, care niciodata nu stie ce simte, care petrece mult timp cu castile in urechi ascultand muzica, care mereu zambeste chiar daca e suparata, care nu stie sa-si exprime sentimentele, mai ales cand e vorba de un baiat.. Care deseneaza aproape pe fiecare caiet inimioare si stelute, care se indragosteste numai de cine nu trebuie, care petrece mult timp pe Tumbl, YouTube, Facebook si uitandu-se la anime-uri, care nu se macheaza in fiecare zi, care sta  toata noaptea si iti face cele mai prostesti scenarii, care se ataseaza prea usor de persoane...Sunt genu de fata ciudata care incearca sa-si spuna povestea dar din pacate nimeni nu o aude..

-Offff, eu sunt aici  iubita si te voi asculta mereu, si ma saruta.

-Justin, am si eu o rugaminte la tine.

-Da, spune.

-Vreau ca prietenele mele sa nu afle ce sa intamplat mai devreme.

-Ok si ma saruta pe frunte.

In sfatsit am ajuns. In fata clubului ma astepta Beti. Eu am iesit din masina putin ciufulita tinandu-l de mana pe Justin, ca sa-i dau de inteles lui Beti ca am facut ceva.

-Buna iubitaaa!

-Buna, scumpo!

-Justin ea este Beti colega noastra.

-Incantat de cunostinta.

-La fel.

Justin ma trage de mana si imi spune:

-Mergem?

-Da, acum.

Am intrat in club, in.boxe rasuna melodia lui "Alex Vlea-Din vina ta". Pentru ca eu stateam ca deobicei la masa cu dj-ul, l-am rugat sa puna melodia lui "Alan-Cum ajung acasa" . Dupa ce i-am facut cunostinta lui Justin cu cei de la masa l-am intrebat ce bea, iar el mi-a spus ca vrea un Desperados(pentru necunascatori este o bere cu tequila). M-am dus la bar, acolo lucra varul meu.

-Buna, Andrei!

-Hei,ce faci tu?

-Uite bine si eu pe aici.

-Perfect, cu cine ai venit?

-Il mai stii pe Justin cel mai bun prieten al tau? Baiatul de care a trebuit sa ma despart cand am plecat in Spania?

-Da. Sa nu-mi spui ca este aici!?

-Ba da e chiar la masa mea cu el am venit.-Super, deci iti aduc eu bauturile eu. cu ce te s servesc ?

-2 Desperados si un gin cu apa tonica.

-Ok imediat ti le audc la ce masa stai ?

-Masa 7.

-Ok, imediat vin.

-Te pup!

Si m-am intora sa plec, in momentul ala cineva mi-a pus pana pe fund,iar eu m-am intors si l-am lovit. Cand m-am intors era Justin.

-Oooo, scuze nu am vrut iarta-ma.

-Nu-i nimic era si normal sa reactionezi asa apropo dansezi?

-Da sigur.

Andrei cand a vazut ca incep sa danse cu el sa dus la dj si i-a spus sa bage o melodie mai lenta, eu m-am uitat la el zambid si el mi-a facut cu ochiul. Am inceput sa ne imbratisam si sa ne sarutam pe acea melodie minunata nu-mi venea sa cred simteam ca traiesc un vis. Am dansat, ne-am distrat varul meu a inceput sa vorbeasca cu el sa isi aduca aminte de ani pierduti. Beti si Dalinda cand au vazut s-au apropiat de mine si m-au intrebat:

-De unde il stie Andrei pe el?

-Nu stiu asta incerc sa aflu si eu, si m-am indepartat de ele.

M-am dus langa Justin si Andrei.

-Baieti am si eu o rugaminte la voi, am spus eu cu lacrimi in ochi.

-Spune, a spus Andrei.

Justin cand m-a vazut si-a dat seama despre ce este vorba si m-a strans la pieptul lui.

-Andule uite, Beti si Dalinda nu stiu ce a fost intre mine si Juss. Ele m-au pus sa fac un pariu cu ele ca nu pot sa-l cuceresc si ca nu pot sa-l bag in pat, ele crezand ca numai sunt virgina, si imi este teama sa le spun de frica sa nu le pierd. Si am inceput sa plang la pipetul lui Juss.

-Gata, Naty linisteste-te totul o sa fie bine. Nu o sa le spunem nimic oricum tu fata de ele esti ok. Numai eu stiu cu cati le-am prins in baie. Nu trebuie sa te jeneze asta, draga mea. Trebuie sa fi mandra de asta nu sa te jenezi, nu multe fete de varsta ta mai sunt virgine. si stai linistita secretul tau e in siguranta.

-Multumesc.

Nici nu mi-am dat seama cand a trecut drumul asa de repede si se apropia de inchiderea discotecii. Am chemat un taxi si am plecat spre casa.

Sper sa va placa ce am scris pana acum :3

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 06, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata traita doar din pariuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum