Ahşap raf

77 0 0
                                    

Depolama Kabinleri, Sepetleri ve Sepet Banklar Sizin Mutfak alanı ve Kiler hazırlayın

Kendini sadece mutfak bölgesinde aşırı depolama bölgeyi ihtiyacınız olacak mı? Kiler? Yourself've tarafından tv set üzerine kendi özel olağanüstü içinde sergilendi 1.000 metrekare ayak mutfak alanı almış olsa bile, yourself're büyük olasılıkla ancak konum yönünde bir sorun kendinizi deneyimli isteyen bu teyze Harriet herzamankinden verdi otomatik kavun topu üreticisi bir eve taşınma ödül olarak. Saklama dolapları, sepet ve sepet banklar artış aşırı depolanması yönünde bir, zarif, basit ve özel bir yol olması ve mutfak alanı ve stil ve tasarım ve yetenek ile kiler sağlayabilir.

Sepetleri ile Depolama Kabinleri

Sepetleri için dolaplar metal, plastik ve ahşap içinde erişilebilir - bitmemiş, boyalı veya dolapları ile karışım veya ayrım yönünde lekeli ya da bir aksesuar gölge içerir hem de. Uygun görüş dışında, yok sıkışmış olduğu hala var sunulan bulundurmak doğru kapağı kendiniz mal yönünde çekmeceler içeren dolapları içine sağlıklı hasır, malzeme, plastik veya sicim sepetleri gerekir. Sepetleri Your Room gerçekleştirmek kısıtlayan, mutfak eşyaları, küçültülmüş aletleri, çanak havlu, kutuları ve tezgahlar üzerinde altında ve orada faktörlerin darmadağın görsel çekiciliği yoksun diğer mutfak alanı ürünleri tutmak. Sadece kiler, dolaplar ve sepetler kendinizi o kiler ulaşmak doğru bir gerçekleşmeye geliştirme, önlük, havlu, bulaşık bezleri, davranır ve konserve gıda maddelerini veya kuru gıdalar düzenlemek ve gizlemek yardımcı olabilir.

Sepetleri ile rafları sadece bir yararı hızla sadece, dolaplar kapalı sepetleri çekin tekrar backyard doğru onları iletmek veya onları stres olabilir gerçekten kendini bir piknik için sepet içeriğini gerekir gereken veya kendiniz, başka bir yer olsun birlikte olduğunu motorlu taşıt ve kendiniz ile onları seçin. Kendini fazla raf alanı istiyorum ve bir yıl için sepet bazı içeriğini işe doğru on't yöntemini koyarsanız, kendini sepetleri aktarmak ve daha bir çok yemekleri, mutfak eşyaları, pişirme tava ya da güveç yemekleri için için raf bölgesinden yararlanabilir ev ziyaretçiler, küçük işletme veya sonunda o konuma doğru sezon yine sepetleri kadar birlikte veya 2 olsun.

Basket Banklar

Basket banklar bir mutfak alanı için ek bir üstün çekici ve eğitici temas vardır. Onlar etkili arka raf 3 süs depolama sepetleri yönünde yukarı korumak doğru bir pozisyonda almak, altında 2 dolapları ile ahşap bank koltuk gerçekleştirilir. Bu insanlar banklar özellikle bir kahvaltı kuytu için, ya da, masa oturma gibi işi bir stand-kendi koltuğunda sadece bir büyük ya da farklı bir mutfak alanı içinde. Basket tezgahları sebze dilimleme veya öğle, sosyal toplama sandviç veya meze düzenlenmesi rağmen oturup yönünde mükemmel bir seviyede dışarı krank.

Kendini daha fazla duvar House ya da zemin Evi dahil ederseniz, kendinizi belki kendi bir sonucu olarak kesintisiz kahvaltı, öğle yemeği seçebilir, televizyon dizi yapmak veya görünümü, tükettikleri olmasına rağmen üzerine oturup doğru küçük çocukları veya torunları için sepet tezgahları deneyebilirsiniz veya akşam yemeği, ya da satın alma ya da angarya listeleri üretmek. Çocuk renginde ve h2o karşı her şey böylece malzemeleri, sanat ve zanaat eşyaları, oyuncaklar, bulmaca, ders kitapları ve tasvir., Ekmek kızartma makinesi, mikser, yemek kitapları, yer minderleri ve masa süslemeleri doğru uzun boylu yayınlar iken sadece sepetlerin içinde muhafaza edilebilir, kendi içindeki sergi için sepetleri hizmetlerini korumak iken ağır çerçeve bildiri ya da poster pano elemanları gibi güzel çerez levhalar, kek tava, güveç yemekleri, kızartma tavaları, sos tava, çorba tencere ve muhtelif mutfak eşyaları yanı dolapları üzerine tutulabilir Evinizin diğer parçalar.

[http://www.aysanraf.com/index2.php?sayfa=file&id=1826/Ah%C5%9Fap-Raf.htm aysan raf]

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 06, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ahşap rafWhere stories live. Discover now