1.Inceputul Povestii Mele

74 7 3
                                    

Stiu asta foarte bine.....Sa intamplat acum 6 luniii....Mai bine zis din vara chiar....Am inceput da fumez......Sa ma taii.....Fara motive....Dupa colegii mei au inceput sa rada de mine....
Zicând : Ești o ciudataa!!! Vaiii de capul tauu!!! Te distrugi singura!!! 😂😂😂😂....
Ziceau astea in timp ce radeau.....Dar nu erau conștienti....Ca imi fac mai mult rau asa.....In loc sa ma ajute ca îi cunosc de 4 ani.....Eii ma ranesc mai tare.....Aștia sunt prieteni cu 2 fete.....Cand ai nevoie de eii....Nu te vorr ajutaa....Decat te vorr criticaa.....Și de asta am ajuns asa....O fata singura , depresiva , ciudata , emo , sadica , idioata , nebuna , satanista.......Asta-s eu.....Dar macar unul dintre voii stie prin ce faza trec.....Stie cum ma simt....Voii stiti cum este sa va urati , cum e sa numai razi , sa numai zambesti deloc , decat sa plangi , nu cred , asa ca cu ce drept ma judecati pe mine!!!?.....
Asta nu inteleg....Ce plm este cu voiii.....Așa sunteti oameni.....Așa îl iubiti le dumnezeu , baa niciodata da niciodata da nu razii de cineva , pentru ca roata se întoarece , și o sa pierzi și tu pe cineva , și o sa ajungi asa.....
O sa fii distrus , o sa plangi incontinu , o sa te taiiii....
Deci de ce ma judecati pe mine???....Stiti prin ce trec acum.....??? Stiti cat sufar.....Din cauza voastra ma ranesc pe mine....Imi distrug corpul...Mainile , picioarele , mintea mea e plina de ganduri negre , de vocii care zic : Plecaaa odataa!!!! Nu esti bine venita pe lumeee!!! Ești decat un eseccc!!!
Asta aud mereu in capul meu....Nici sa dorm numai pot....Chiar as vrea sa stiti toate astea....Dar din pacate sunt prea timida și tacuta ca sa spun ce simt.....Mie greu sa spun tot ce simt....Sa spun cat de mult ma doare sufletul.....M-am saturat de voii toti , chiar va ursccc!!!! Dar nici asta nu va pasa....!!! Oare va pasa de ceva inafara de voii înșiva!!!! Nu credd....Sunteti prea fitosi si increzuti sa vedeti ca raniti persoane fara nicio vina.....Deci va rog....Inainte sa mai ma judecati.....Ganditi-va de ce am ajuns asa....Din cauza mea!!?....Nuuu nu din vina mea.....!!! E numai vina voastra , ca mereu râdeti de mine....Asta ma loveste și cad jos.....Pacat ca nu are cine sa ma ridice....
Deci....De acum numai ma judecati fara sa stiti ce este cu mine.....!!!!!

O fata ciudata și despresia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum